علی دایی

علی دایی در گفت‌وگو با مجله دنیای ورزش تورنتو یک شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش ایران پژواک، این یک گفت و گوی صریح است با علی دایی که یکی از خبرنگاران آزاد حوزه اقتصاد گرفته است. مصاحبه ای که در دنیای ورزش تورنتو منتشر شده است. مصاحبه ای درباره شایعه مالکیت ویلای بالای کوه در لواسان که این روزها خیلی خبرساز شده بود. او خیلی صریح این ادعا را تکذیب می کند و جالب می گوید که چطور به نامش سواستفاده می کنند.

آقای دایی حتما درباره این ویلای معروف که در کوه‌های اوشان ساخته شنیدید. محلی ها شایعه کرده بودند که برای شماست؟
هر کس گفته بیجا کرده. من اصلا نمی دانم اوشان کجاست؟

همان سمت آهار. می خواستم ببینم صحت دارد؟
نه. من اصلا نه آهار را می شناسم نه اوشان را.

پس تکذیب می کنید؟
جرات دارند بروند بنویسند برای من است.

خب همان طور که فکر می کردیم، تکذیب می کنید؟
تکذیب می کنم چیه؟ من اصلا نه آهار می شناسم نه اوشان. می گویند من ویلا دارم یا نه. اگر من هم داشته باشم به کسی ربطی ندارد. مگر دارایی من به کسی ربط دارد؟

یعنی خبرنگارها نباید از شما سوال کنند؟
نه. چه سوالی؟ سوال خیلی مسخره است. عذر می خواهم به چه کسی ربط داره من چی دارم؟ و مطمئنا صددرصد آنجا و آن ویلای وسط کوه برای من نیست، من اصلا نمی شناسم. هر کس هم گفته، بیجا کرده با آبا و اجدادش که چنین چیزهایی را به ما نسبت می دهند. هر جا هر کس می خواهد ملک بفروشد می گوید اینجا هم که کنارش است، برای علی دایی است. ما هزار تا از این موارد داشتیم. ما در ایران یک ویلا داریم آن هم در روستای چلک نوشهر در شمال است. تمام شد و رفت. یک خانه هم داریم در کامرانیه شمالی. به غیر از آن هم خانه دیگری نداریم.

آنها را که می دانستیم اینکه هر جا می خواهند چیزی بفروشند می گویند اینجا علی دایی هم ملک دارد جالب است.
هر کس می خواهد چیزی را بفروشد، دوستان خود من می روند زمین بخرند، می گویند این زمین هم برای علی دایی است. بعد به من زنگ می زنند می گویند اینجا زمین داری؟ می گویم نه. می پرسم چی شده؟ می گویند این زمین بغلی را می خواستیم بخریم گفتند این برای شماست. از این حرف ها زیاد است. همانطور که گفتم ما یک خانه در کامرانیه داریم، یک ویلا هم در شمال داریم. به غیر از آن ما چیز دیگری نداریم.

خوب است که شفاف سازی کردید؟
این حرف ها را شما اول جستجو کنید. در ویلا را بزنید ببینید برای چه کسی است؟ چه کسی ساکن است بعد بیایید به کس دیگری نسبت بدهید. خیلی ها می گویند اینجا برای علی دایی است آنجا هست. خدا را شکر به کسی محتاج نیستیم، همین برای ما اندازه دنیا کافی است.

می گفتند مجوزها به نام شما گرفته شده بعد آمدند از شما خریدند.
دروغ می گویند عین سگ! من اوشان در عمرم نه رفتم، نه می دانم کجاست و این حرف هایی که می گویند همه کذب محض است. اگر برای من است چرا من نمی دانم کدام منطقه است؟

سمت فشم.
خدا را شکر ما آن سمت لواسان، فشم و... یک سانت چیزی نداریم، یک سانت هم اقدام به گرفتن چیزی نکردیم. من در زندگی جوری زندگی کردم که یک نفر نتواند بگوید این را با رابطه بازی درست کرده. من اگر از این کارها می کردم هیچ وقت نمی توانستم حرف هایم را بزنم. نقطه ضعفی ندارم که می توانم حرفم را بزنم.

همین که شفاف سازی می کنید خیلی خوب است.
شما مطمئن باشید غیر همان دو ملک ما چیز دیگری نداریم.

اجازه هست منتشر کنیم؟
بله. هر کس این حرف ها را می زنند می خواهند علی دایی را بزنند یا این شگردهایی که همه جا معمول است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی