فرشاد

طبیعی است بازیکنانی که در اروپا ناکام شده‌اند و در آستانه اخراج یا فسخ قرارداد قرار دارند خواهان بازگشت به پرسپولیس باشند اما آیا سرخپوشان هم آنها را خواهند پذیرفت.

به گزارش ایران پژواک، «.. امکان ندارد! اصلاً نمی‌خواهم آقای ایجنت را ببینم. حتی اگر برانکو هم بخواهد من قبول نمی‌کنم، چون در بدترین شرایط ما را تنها گذاشتند و رفتند. حالا می‌خواهند برگردند؟ هرگز!»

آنچه در بالا خواندید واکنش حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به پیغام مدیربرنامه‌های بازیکنان سابق پرسپولیس است. مدیربرنامه‌ای که رد پایش در جدایی فرشاد احمدزاده، وحید امیری و صادق محرمی از پرسپولیس و سفر این سه بازیکن به اروپا کاملاً مشهود است و به همین خاطر درخواست ملاقاتش با واکنش منفی مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد. ما به حمیدرضا گرشاسبی حق می‌دهیم که به هیچ‌وجه زیر بار بازگشت چنین بازیکنانی نرود. هواداران پرسپولیس هم اغلب چنین نظری دارند چراکه این تیم اگر در فینال یکی دو تا از این بازیکنان را داشت آن‌طور مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن تسلیم نمی‌شد و... 

طبیعی است بازیکنانی که در اروپا ناکام شده‌اند و در آستانه اخراج یا فسخ قرارداد قرار دارند خواهان بازگشت به پرسپولیس شوند. اصلاً کجا بهتر از پرسپولیس؟ باشگاهی که برخلاف گذشته‌های دور هم پول خوبی نصیب بازیکنان می‌کند و هم شهرتی فراگیر! اما این بار به نظر می‌رسد حواس مدیرعامل پرسپولیس جمع‌تر از این حرف‌هاست. بازیکنانی که در بدترین شرایط و علم به اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است این تیم را تنها گذاشتند حالا نباید هم حق بازگشت داشته باشند. از همه جالب‌تر اینکه بازیکنان پشیمان پیغام خود را از طریق مدیربرنامه‌ای به باشگاه پرسپولیس انتقال می‌دهند که باعث و بانی اصلی این اتفاق و خالی شدن دست برانکو بوده است!

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تاریخ نشان داده هر بازیکنی از پرسپولیس رفته بیشتر آن بازیکن ضرر کرده است. بودند بازیکنانی که یک تریلی هم اسم آنان را نمی‌توانست بکشد، اما رفتند و حالا هیچ نام و نشانی از آنان نیست در حالی که پرسپولیس همچنان و همیشه پرسپولیس است. پرسپولیس جای بازیکنان وفاداری است که در لیگ قهرمانان آسیا زجر کشیدند، مصدوم و حتی خانه‌نشین شدند، اما با پیشنهاد تیم‌های خارجی وسوسه نشدند همچون محمد انصاری!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی