• ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
  • کد خبر: 5322
سرور

شایعات بازگشت هافبک ازبکستانی به استقلال در روزها و هفته‌های گذشته به اوج خود رسید آن هم در شرایطی که باشگاه تهرانی هیچ واکنش رسمی به این ماجرا نداشت.

به گزارش ایران پژواک، سرور جپاروف بعد از اتمام قرارداد با باشگاه قزاقستانی این روزها در تاشکند حضور دارد و برخی واسطه‌ها در تلاش بودند به هر نحوی شده زمینه بازگشت او را به فوتبال ایران و باشگاه استقلال فراهم کنند که ورود یک مربی به این ماجرا کاملاً معادلات آبی‌پوش شدن دوباره ستاره پابه سن گذاشته ازبک را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

گفته می‌شود یکی از مربیان سرشناس که علاقه خاصی به سرور جپاروف دارد در حرکتی کاملاً غیرمنتظره درصدد اضافه کردن این بازیکن به فهرست نفراتش برای ادامه فصل است. در این راه حتی مذاکرات اولیه به سرعت انجام شده تا سرور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایران سفر کند و مراحل نهایی عقد قرارداد را انجام دهد. در صورتی که این اخبار و گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشد، می‌توان بازگشت جپاروف را قطعی دانست، اما نه برای درخشش دوباره در میانه میدان استقلال بلکه برای پوشیدن پیراهن تیمی جدید از جمع باشگاه‌های مطرح شهرستانی تا چالش و تجربه جدیدی در روزهای پایانی فوتبال برای این بازیکن رقم بخورد.

همچنین شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن او در لیست علیرضا منصوریان مطرح شده است.

بازیکنی که توسط خود منصوریان وارد ایران شد و ابتدا به خاطر محرومیت استقلال در نقل و انتقالات به سپاهان پیوست و سپس یک سال برای استقلال بازی کرد و مهره تأثیرگذاری بود. باید دید که آیا جپاروف در لیست منصوریان قرار دارد یا تنها این موضوع در حد شایعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی