پورابراهیمی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: امکان دسترسی پست بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.

به گزارش ایران پژواک، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی پست بانک ایران، گفت: گزارش کلی که ما از پست بانک در دست داریم آن است که پست بانک توانسته خدماتش را گسترش دهد و به مجموعه ای از جامعه‌ی هدف که به سادگی نظام بانکی نیست، خدمات بانکی ارائه کند.

 رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این بانک توانسته است خدمات کیفی بانکی را در سطح مجموعه خدماتی که به صورت متعارف ارتقاء داده می شود، ارائه دهد.

پورابراهیمی، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی این بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته باید عملکرد این بانک در صورت های مالی، ترازنامه، سود و زیان و شرایط دیگر، مورد بررسی قرار گیرد، اما کلیت عملکرد این بانک از نظر ما خوب و مثبت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی