موسوی لارگانی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: علیرغم بیشترین حمایت دولت و مجلس از صنعت خودروسازی داخلی، متاسفانه به جای آنکه هر روز کیفیت خودروها بالاتر رود، این روند نزولی می شود.

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایران پژواک، پیرامون وضعیت صنعت خودرو در داخل کشور، گفت: علیرغم آنکه در کشور ما از صنعت خودرو بیشترین حمایت از سمت دولت و مجلس انجام می شود، متاسفانه صنعت خودروی داخلی از نظر کمیت و کیفیت قابل پذیرش نیست و به جای آنکه هر روز کیفیت خودروها بالاتر رود، این روند نزولی می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تایید برداشتن برخی تجهیزات خودروهای داخلی در زمان تحویل به مشتری، گفت: خودروسازان برخی از قطعاتی که لازم و ضروری است در خودرو باشد را برداشته و به صورت جداگانه به فروش می رسانند که در حق مشتری اجحاف می شود؛ در صورتی که خودروی بدون زه کناری،  بدون ضبط یا ایربگ دیگر خودرو نیست.

موسوی لارگانی، خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین و ضروری ترین نیازهای خودرو، ایربگ است و وقتی خودرویی فاقد آن باشد، سوار شدن داخل این خودرو خلاف است.

عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس، اظهار کرد: بنده خودرویی که ایربگ داشته را سوار شدم و با آن تصادف کردم، با وجود آنکه در تصادف از خودرو چیزی باقی نماند، اما متاسفانه ایربگ خودرو فعال نشد و زمانی که مراجعه کردم گفتند ضربه سنگین نبوده است.

نماینده‌ی مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: لذا مردم از نحوه‌ی تولید و کیفیتی که خودروهای داخلی دارند، راضی نیستند؛ مخصوصا خودروسازان به تعهداتی که دارند پایبند نیستند، خودروها را پیش فروش می کنند و بعد از مدتی به تعهدات خود عمل نمی کنند و همین باعث نارضایتی مردم از خودروسازان داخلی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی