فقیهی

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری پیرامون توسعه‌ی کسب و کارهای نوپا که بر بستر اقتصاد دیجیتال شکل گرفته اند، سخن گفت و تاکید کرد

پایگاه اطلاع رسانی ایران پژواک با راه اندازی سرویس مدیران موفق، نسبت به معرفی مدیران موفق صنایع مختلف و اقدامات موثر در حوزه‌ی مدیریت شان، اقدام می نماید.

در همین راستا، دکتر مهدی فقیهی، دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرامون استفاده‌ی شرکت‌ها و کسب و کارها از ICT برای دستیابی به مزیت رقابتی مطالبی را مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بهره برداری از ابزارهای نوین همچون ICT باعث شده است که کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گیرد. در همین حال، برای تسهیل و حمایت از این کسب و کارها، کارگروهی در سطح هیات وزیران تشکیل شده است تا پیش از آنکه دولت شکایتی از کسب و کارهای نوپا انجام دهد آن شکایت را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که آن شکایت را وارد می دانند در مراحل اداری قرار دهند و در غیر این صورت، شکایت را حل و فصل نمایند.

وی ادامه داد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم کارگروه تسهیل کسب و کارهای نوپا شکل گرفته تا بتواند موانع پیش روی این کسب و کارها را برطرف کرده و زمینه‌ی رشد هر چه بیشتر را برایشان فراهم کند.

گفت‌وگوی ایران پژواک با دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را ببینید:

http://www.iranpejvak.com/d/2018/12/01/0/9057.mp4

فیلمبردار: حسین شهلائی - تنظیم: زهرا طاهری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی