امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال در شرایطی از صبح دیروز راهی امارات شد که علاوه بر پیگیری مسائل نقل و انتقالاتی یک هدف بزرگ دیگر از این سفر دارد.

به گزارش ایران پژواک، امیرحسین فتحی از صبح دیروز در دبی به سر می برد. سفری که هنوز باشگاه استقلال هیچ موضع رسمی در قبال اهداف آن نداشته است تا گمانه زنی ها در خصوص این سفر به اوج خود برسد. از شروع به کار نرم و پشت پرده در بازار زمستانی تا برخی مسائل دیگر از جمله پیگیری حق ترانسفر مهاجم سنگالی به باشگاه عجمان در صدر این گمانه زنی ها قرار داشت.

اما در این گیر و دار خبرهایی به گوش رسید مبنی بر این که سرپرست باشگاه استقلال در سفر به دبی اولین هدفش سرو سامان دادن به وضعیت میزبانی این تیم در بازی با حریف عربستانی در لیگ قهرمانان آن هم با انتخاب یک ورزشگاه بی طرف بود. در حالی که طی سال های گذشته مسقط پایتخت عمان به شهر ایده آل ایرانی ها برای میزبانی تبدیل شد این بار فتحی در صدد است تا مقدمات برگزاری بازی های بی طرف را در دبی امارات فراهم کند.

بنا به اخبار رسیده فتحی دیروز علاوه بر مذاکره با مدیران سه باشگاه سرشناس شهر دبی بازدیدی نیز از برخی ورزشگاه های این شهر داشت تا به هر نحوی شده زمینه برگزاری بازی خانگی با الهلال در ورزشگاه ثالث را در دبی فراهم نماید. پیگیری های مستمر فتحی نشان می دهد وینفرد شفر هم علاقه زیادی به برگزاری بازی با الهلال در امارات دارد تا در عمان چون این کشور ایرانی های مقیم بیشتری نسبت به عمان دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی