دستگیر

خبرورزشی نوشت: بازپرس سابق دادسرای ارشاد در خصوص مهمانی یک چهره سرشناس ورزش با حضور بانوان غیر ورزشکار دست به افشاگری زده است.

به گزارش ایران پژواک، در این سال‌ها همواره درباره دستگیری چهره‌های معروف؛ از هنری گرفته تا فوتبالی خبرهایی شنیده‌اید. حالا هم مجتبی حسین‌پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری زده و یکی از همین داستان‌های عجیب را تعریف کرده است. او در این باره به حادثه ۲۴ می‌گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یکسری پرونده‌های خاص مطرح می‌شد.

یلی‌هایش قابل طرح نیست، چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد برمی‌گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره‌های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست‌ها بود که مردم به آن علاقه نشان می‌دادند و این هم جای بحث دارد.» 

او تعریف می‌کند: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره‌های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی‌شود اشاره مستقیم کرد، چون می‌خواهیم حرمت‌ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می‌شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می‌شوند. در گزارشات اسم فردی بود که بین دستگیرشده‌ها نبود. گزارشات دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می‌دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی‌گردند و کل منزل را جست‌وجو می‌کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می‌کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده‌دار باشد، ولی این اتفاق چقدر می‌تواند شخصیت او و فعالیت حرفه‌ای‌اش را تحت تاثیر قرار دهد؟» 

این برای یکی از معدود دفعات است که یکی از مقام‌های رسمی دادسرا به صورت رسمی درباره مهمانی یک فوتبالیست سخن می‌گوید. قبلاً هم سر مهمانی جنجالی در یکی از مناطق شمال تهران جنجال زیادی به وجود آمد و خیلی زود مشخص شد دو، سه چهره سرشناس فوتبال در آن حضور داشته‌اند. همان زمان هم یکی از مقامات قضایی این مهمانی و دستگیری فوتبالی‌ها را تأیید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی