شجاع

مدافع گلزن پرسپولیس امیدوار است در بازگشت به اصفهان اینبار با پیراهن سرخپوشان موفق شوند برابر سپاهان به نتیجه قابل قبولی دست یابند.

به گزارش ایران پژواک، شجاع خلیل زاده هرچقدر اخبار مربوط به مصدومیتش افزایش می‌یابد، نمایش بهتری در ترکیب این تیم به جا می‌گذارد و طی دو هفته اخیر به خصوص در امر گلزنی و کسب 6 امتیاز چهره برتر این تیم لقب گرفته است. مدافع پرسپولیس که بار دیگر توانسته ادعایش در خصوص برتری در سرزنی را به اثبات برساند و باید دید در جدال این هفته مقابل سپاهان نیز که تیم سابقش محسوب می‌شود چه عملکردی خواهد داشت. او در خصوص شرایط اخیر خود و تیمش به صحبت پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

وی درباره دستیابی به سه امتیاز جدال با ذوب آهن که بار دیگر با ضربه سر او در محوطه جریمه همراه شد گفت: ابتدا باید خسته نباشید به هواداران مان بگویم که در روزهای سخت همراه ما هستند. بازی شرایط خاص خودش را در جدول داشت و باید این بازی را می‌بردیم تا  در کورس باقی می‌ماندیم.

خلیل زاده در خصوص مصدومیت گردنش که طی دیدارهای اخیر شدت یافته گفت: خدا را شکر خوب هستم و مشکلی ندارم. همین که هواداران خوشحال می‌شوند برای من و تیم بهترین مُسَکن است و باعث می‌شود هیچ دردی را به خاطر نیاوریم. مشکلی ندارم و اکنون تمرین می‌کنم و بهترین و بیشترین تلاش را برای موفقیت انجام می‌دهم.

مدافع پرسپولیس که همواره مدعی سرزنی است در خصوص اینکه او این مساله را طی دو هفته اخیر به خوبی اثبات کرده گفت: من هیچ وقت ادعایی در این زمینه ندارم. من فقط در این دو بازی حاصل تلاش دیگر بازیکنان را به ثمر رساندم و خوشحالم که سهم کوچکی در این اتفاق داشتم. فرقی نمی‌کند که من گل بزنم یا علیپور، یا سیدجلال حسینی و یا هر بازیکن دیگری. من خوشحالم بابت اینکه سه امتیاز را کسب کردیم و هدفی را که دنبال می‌کنیم را به خوبی ادامه می‌دهیم. سه امتیاز ارزشمندی  کسب کردیم و باید این مسیر را ادامه دهیم.

خلیل زاده در رابطه با اینکه همشهری‌اش (امید عالیشاه) طی دو هفته اخیر به خوبی او را در محوطه جریمه حریفان می‌بیند و پاس‌های طلایی را به جا گذاشته نیز گفت: خدا را شکر امید عالیشاه هم طی این هفته‌های واقعا خوب و در حد ستاره بازی می‌کند. در تیم ما همه تلاش می‌کنند تا به سهم خود در نتیجه تیم تاثیرگذار باشند و هواداران را راضی و شاد نگه دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی مقابل سپاهان و جدال دو تیم بی شکست این فصل تا به اینجای لیگ گفت: سپاهان و تیم تحت هدایت آقای قلعه نویی نیازی به تعریف ندارد. سپاهان یکی از تیم‌های قابل احترام این فصل است و خودم نیز خاطرات خوبی از این تیم دارم. مردم اصفهان هم مردم خوبی دارد و البته درست است که برخی هوادارنماهای آنها بعضی صحبت‌های عجیب را مطرح می‌کنند اما حساب هواداران فوق العاده و پرشور این تیم که با آنها خاطرات خوبی دارم کاملا جداست. اصفهانی‌ها را همیشه دوست دارم و هر جا باشم از آنها خوب خواهم گفت و برایم ارزشمند هستند.

خلیل زاده با تمجید از سپهر حیدری که این روزها به حمایت از او برای حضور در تیم ملی پرداخته گفت: سپهر واقعا شایسته این است که در کنار نامش صفت طلایی قرار گیرد. من با ایشان در دوران مس کرمان هم تیمی بودم. خیلی از ایشان یاد گرفتم. بازیکن بزرگی بوده و گل‌های حساسی زده و برای قهرمانی تلاش کرده. امیدوارم من نیز بتوانم این تلاش را داشته باشم و تا زمانی که اینجا هستم و مرا بخواهند تلاش خواهم کرد تا نمایش قابل قبولی برای تیم و خوشحالی هواداران داشته باشم.

مدافع پرسپولیس درباره اعتراض برانکو ایوانکوویچ به عملکرد داوران طی هفته‌های اخیر گفت: آقای برانکو آیا تاکنون رفتار بدی با داوران داشته یا موضع اشتباهی گرفته است؟ مسلم است وقتی این بی عدالتی را در قبال تیمی که در تمرینات و در جریان بازی انجام می‌دهد تا به نتیجه برسد را می‌بیند معترض شود. در قاموس ما نیست که بخواهم از اشتباه داور سود ببریم و هیچ پوئنی هم نمی‌خواهیم. اسم داور مشخص است و فقط خواهان اجرای عدالت هستیم. اینقدر توانایی و کیفیت در بین بچه‌های ما هست که اگر عدالت  اجرا شود به نتیجه برسیم. هیچ چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم و برای همه آنها هم احترام قائل هستیم.

وی در رابطه با اینکه آیا برابر سپاهان نیز موفق خواهد شد در نقش گلزن برای تیمش ظاهر شود گفت: وظیفه و پست من کاملا مشخص است. هر چند در فوتبال حرفه‌ای امروز پست معنا ندارد و همه چیز در قالب تیم و اجرای تاکتیک خلاصه می‌شود. من نیز در وهله اول تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بحث دفاعی تیمم موفق و بدون اشتباه باشم و بعد از آن هم در صورت صلاحدید آقای برانکو در فاز تهاجمی هم در زمان ضربات ایستگاهی اضافه خواهم شد. در تیم ما هرچه آقای برانکو بگوید انجام می‌شود و همه به دنبال اجرای دستورات تاکتیکی ایشان هستیم.

شجاع خلیل زاده درباره تقابل با کی روش استنلی در این دیدار گفت: همانطور که گفتم در فوتبال یک بازیکن نیز که نتیجه را تعیین می‌کند و سپاهان تیم پرستاره و قابل احترامی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. کی روش هم فکر کنم اکنون آقای گل لیگ باشد و جزو بازیکنان موثر این تیم بوده است. او مهاجم خوبی است و از قدرت فیزیکی و شم گلزنی بالایی نیز برخوردار است و مطمئنا تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا او و دیگر بازیکنان سپاهان نتوانند برای پرسپولیس خطری شکل دهند و دردسرساز شوند. ما در تمام بازی‌ها هدف‌مان برد است و برای بردهای بیشتر تلاش می‌کنیم و امیدوارم از اصفهان هم دست پر خارج شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی