• ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
  • کد خبر: 5758
صفا

استقلال رسما فعالیت خود را برای حضوری پررنگ در بازار نقل‌و انتقالات استارت زده و سفر امیرحسین فتحی به امارات هم در همین‌راستا بوده است.

به گزارش ایران پژواک، اولین هدف آبی‌های تهران در نقل‌و انتقالات زمستانی سرور ‌جپاروف است؛ بازیکنی که فصل گذشته از استقلال جدا شد و با گذشت 14 هفته از لیگ برتر جای خالی او در ترکیب آبی‌های پایتخت کاملا محسوس بوده است.

 البته آبی‌ها برای جذب جپاروف که از لیگ قزاقستان هم جدا شده، ابتدا باید لیست خود را خلوت کنند، ضمن این‌که در شرایط فعلی مبلغ خیلی بالایی هم نمی‌توانند به این هافبک ازبکستانی بدهند. احتمال جدایی جابر انصاری در نیم‌فصل خیلی زیاد شده و با خروج این بازیکن، استقلال برای توافقات نهایی با جپاروف مشکلی نخواهد داشت و جایگزین انصاری در فهرست آبی‌ها می‌شود. 

اما  جپاروف تنها هدف استقلالی‌ها نیست و گویا قرار است فتحی در دبی با مدیربرنامه‌های یک بازیکن دیگر هم ملاقات کند. دومین بازیکن مدنظر استقلال صفا ‌هادی ستاره جوان تیم ملی عراق است. این بازیکن قبل از شروع فصل نیز در لیست خرید استقلال بود اما در نهایت این انتقال عملی نشد. حالا با توجه به تداوم درخشش ‌هادی در تیم الزورا و تیم ملی عراق، استقلالی‌ها مصمم‌تر از قبل به دنبال جذب این بازیکن هستند و گویا سرپرست استقلال مذاکرات خوبی با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشته است. 

صفا هادی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، به احتمال فراوان یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی عراق در جام ملت‌ها خواهد بود و به همین دلیل مسئولان استقلال قصد دارند تا قبل از آغاز جام ملت‌ها با این بازیکن قرارداد ببندند، چراکه معتقدند درخشش احتمالی این بازیکن‌ 21‌ ساله در بازی‌های آسیایی باعث خواهد شد تا قیمت او در بازار نقل‌و انتقالات بالاتر برود. 

گفته می‌شود مذاکرات با مدیربرنامه‌های این بازیکن عراقی هم خوب پیش رفته و به احتمال فراوان سرپرست استقلال با 2 خبر خوب نقل و انتقالاتی از دبی به تهران باز خواهد گشت. با توجه به بازگشت داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان در نیم‌فصل دوم به نظر می‌رسد استقلال در نقل‌و انتقالات به جذب همین 2 بازیکن بسنده کند و با کمترین تغییر ممکن پا به نیم فصل دوم بگذارد. ‌

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی