• ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر: 5916
رحمتی

قرارداد رحمتی در فصل جاری به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود. کسی نمی‌داند این دروازه‌بان چه زمانی می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند، ولی به نظر می‌رسد رحمتی قصد دارد چند سال دیگر بازی کند.

به گزارش ایران پژواک، سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال هر چند منتقدانی دارد که می‌گویند او فراتر از یک بازیکن رفتار می‌کند، اما کسی در داخل زمین نمی‌تواند به کار این دروازه‌بان ایراد بگیرد. انگار هرچه می‌گذرد رحمتی جاافتاده‌تر می‌شود. همه کمتر به یاد دارند که او در استقلال افت کند.

رحمتی چه در دورانی که به صورت چرخشی با طالب‌لو رقابت می‌کرد و چه وقتی در استقلال رقیبی نداشت، همواره خوب بازی می‌کرد. البته بالا رفتن سن از چالاکی این بازیکن کاسته ولی مهدی همچنان نشان داده می‌تواند بالا رفتن سن و سال خود را در زمین پنهان کند و گاهی مثل یک جوان برای مهار توپ‌ها شیرجه بزند. عملکرد او طوری بوده که وینفرد شفر حتی حسینی جوان را که داعیه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد، نیمکت‌نشین کرده است.

مهدی با صبر و حوصله در این مدت مبارزه کرد و حالا دوباره تبدیل به شماره یک استقلال شده است، به شکلی که شایعات دوباره درباره جدایی احتمالی حسینی از استقلال جان گرفته است. قرارداد رحمتی در فصل جاری به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود. کسی نمی‌داند این دروازه‌بان چه زمانی می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند ولی به نظر می‌رسد رحمتی قصد دارد چند سال دیگر بازی کند.

با اتمام قرارداد این بازیکن سؤالی که پیش می‌آید این است؛ آیا قرارداد او تمدید می‎‌شود؟ این چیزی است که ذهن خود رحمتی را هم مشغول کرده است. هر چند باشگاه هنوز وارد نقل و انتقالات نشده ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که احتمالاً قرارداد مهدی رحمتی دو فصل دیگر با استقلال تمدید می‌شود تا در این باشگاه بماند. وینفرد شفر هم به مسئولان استقلال تأکید کرده در صورتی که بماند، می‌خواهد این بازیکن در این تیم بماند. البته باشگاه هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده است چراکه تکلیف خود شفر به طور قطعی روشن نیست.

اگر او در نیم‌فصل دوم با استقلال موفق باشد، طبیعتاً فصل بعد هم در این باشگاه می‌ماند در غیر این صورت جمع آبی‌ها را ترک خواهد کرد و در آن صورت مربی جدیدی می‌آید. شایعات حکایت از آن دارد که اگر این اتفاق رخ دهد، امیر قلعه‌نویی به استقلال بازمی‌گردد چراکه او و امیرحسین فتحی رابطه بسیار نزدیکی دارند. طبیعتاً اگر قلعه‌نویی به استقلال برگردد، در آن صورت شرایط متفاوت خواهد بود. البته فوتبالی‌‎ها نشان داده‌اند اگر بخواهند با هم کار کنند، اختلافات را کنار می‌گذراند. مهدی و امیر اخیراً پیش از بازی استقلال و سپاهان یکدیگر را در آغوش گرفتند و حتی شوخی هم کردند. وقتی قلعه‌نویی دوره قبل هم به استقلال بازگشت، گفته می‌شد رحمتی در این تیم نمی‌ماند ولی در نهایت آن‌ها به کار با هم ادامه دادند که مهدی در سال دوم با قلعه‌نویی به مشکل خورد و به باشگاه پیکان رفت. چیزی که این روزها شنیده می‌شود تمدید احتمالی قرارداد مهدی رحمتی است و باید دید آیا این شایعه درست از آب در می‌آید یا نه؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی