پرسپولیس

خریدهایی که پرسپولیس در تابستان انجام داد، اکنون آن ها را به موفق ترین تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل کرده و هیچ بعید نیست در ادامه هم انتقال هایی انجام شوند.

به گزارش ایران پژواک، سرخپوشان پایتخت پس از یک سال محرومیت حالا در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و همچون 15 تیم لیگ برتری دیگر به دنبال تقویت خود جهت نتایج بهتر در زمستان هستند. پرسپولیسی ها در دوران برانکو ایوانکوویچ کمتر پیش آمده که با هیجانات کاذب و موج های همیشگی نقل و انتقالاتی همراه شوند و اکثرا با دیدی روشن و آگاهی نسبت به نیازهایشان، به سراغ برطرف کردن آن ها می روند.

به طوری که به جز تابستان 94، هیچ وقت تعداد خریدهایشان از 4 تجاوز نکرد اما باتوجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات قبلی، به نظر می رسد تعداد بازیکنان ورودی تیم پرسپولیس در زمستان، از تعداد انگشتان یک دست بیشتر شوند.

سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی علی رغم محرومیت 5 خرید انجام دادند که 4 تای آن ها بازیکنانی سرشناس بودند. مهدی ترابی از سایپا، مهدی شیری از پیکان و سروش رفیعی از الخور مهره های کارآمدی هستند که گرشاسبی توانست در تابستان جذب کند. انجام چنین خریدهایی در نیم فصل به نوعی برای پرسپولیسی ها غیر ممکن بود چرا که نه سایپای آسیایی حاضر به فروش ستاره اش می شد، نه سپاهان به رقیب مستقیم بازیکن می داد، نه پیکان شیری را می فروخت و نه سروش یک نیم فصل بیرون می نشست.

پرسپولیس با به سرانجام رساندن این 3 خرید، گام بلندی برای موفقیت در دوران پسا محرومیت برداشت اما بعید است کار قرمزها در نقل و انتقالات با همین بازیکنان به پایان برسد. علاوه بر این 4 خرید (و سعید کریمی) سرخ ها احتمالا 3 بازیکن جدید دیگر را هم به خدمت خواهند گرفت تا هم جای بازیکنان جدا شده و مصدوم پر شود و هم پرسپولیس برای نیم فصل دوم و مسابقات آسیایی تقویت شود.

در تابستان شاید کمتر هواداری تصور می کرد قرمزها بتوانند چنین آینده نگری کنند و بتوانند بازیکنانی را بخرند اما پرسپولیس همچون تیم های بزرگ اروپایی در بهترین زمان خرید بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را انجام داد تا در دوران محرومیت نیز یکی از بهترین تیم های حاضر در بازار نقل و انتقالات باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی