• ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 6436
مجیدی

اضافه شدن شماره ۷ فراموش نشدنی استقلال به کادرفنی این تیم، جذابیت های لیگ را هزاران برابر می کند.

به گزارش ایران پژواک، انصافا در این فصل برخلاف دو فصل پیش، لیگ جذاب و پرهیجانی داریم. این موضوع به خاطر حضور چهره‌هایی است که با حضورشان، توانایی بالا بردن سطح فنی و جذابیت‌های منحصر به فرد لیگ ایران را دارند. به این اسامی دقت کنید: برانکو ایوانکویچ در پرسپولیس، وینفرد شفر در استقلال، امیر قلعه نویی در سپاهان، علی دایی، علی کریمی، افشین قطبی، یحیی گل محمدی و... در کنار اینها، یکسری اتفاقات نیز بر جذابیت لیگ می‌افزاید مثلا حضور نساجی مازندران به همراه هوادارانش در لیگ یا بازگشت تماشاگران وفادار و پرشور تراکتورسازی به سکوهای یادگار امام.

در این فصل، جای خالی یک ستاره بزرگ دیگر خیلی احساس می‌شد. تقریبا از ابتدای فصل که زمزمه‌های حضورش به گوش می‌رسید تا به حال، همه در انتظار آن بودند که «فرهاد مجیدی» هم به لیگ برگردد. بالاخره این اتفاق رخ داد و با رضایت شفر و حمایت هواداران، مجیدی به استقلال برگشت.

حالا او می‌تواند این لیگ هیجان انگیز را جذاب‌تر و البته جنجالی‌تر از قبل کند. تصور تقابل استقلال در شرایطی که فرهاد مجیدی را روی نیمکت خود دارد، با علی کریمی، علی دایی، امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکویچ، افشین قطبی، یحیی گل محمدی، مهدی تارتار و... به صورت اتوماتیک وار، هیجان‌های جدیدی به فوتبال ایران وارد می‌کند. 

فوتبال، متعلق به ستاره هاست و بازگشت فرهاد را باید به فال نیک گرفت، چون هم مدل کری خوانی را برای پرسپولیسی‌ها تغییر می‌دهد و هم شیرینی بازی‌ها را برای استقلالی‌ها چند برابر می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی