پورابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: سه شنبه نشستی با وزیر صمت در محل این وزارتخانه خواهیم داشت و امیدواریم گزارشی که از طریق کارگروه مربوطه از آن نشست بیرون می‌آید، مبنایی باشد تا بتوانیم تصمیم گیری در حوزه‌ی نظارت و تنظیم بر بازار کالاها چه اساسی و چه غیراساسی را داشته باشیم.

محمّدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایران پژواک پیرامون افزایش قیمت کالاها طی ماه‌های اخیر و کمبود برخی کالاها در بازار، گفت: پیرامون این موضوعات جلساتی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اطلاعات، سازمان بازرسی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان داشته ایم و نزدیک به 10 روز است که این نشست برگزار شده است و کارگروهی در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کارگروه موضوعات مطروحه را به صورت جدی پیگیری می کند و برای جمع بندی و گزارش نهایی که آن را به صحن علنی می‎آوریم، سه شنبه نشست دوم را برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطرنشان کرد: این نشست با وزیر صمت در محل وزارتخانه خواهد بود و امیدواریم گزارشی که از طریق کارگروه مربوطه از آن نشست بیرون می‌آید، مبنایی باشد تا بتوانیم تصمیم گیری در حوزه‌ی نظارت و تنظیم بر بازار کالاها چه اساسی و چه غیراساسی را داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی