محمد عزیزی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: هر چه مجلس به کار اجرایی بیشتر ورود کند اوضاع بدتر می‌شود. اگر حوزه‌ی قانونگذاری ایراد دارد ما پاسخگو هستیم، ولی اگر برنامه‌ریزی و حوزه‌ی اجرا مشکل دارد باید سراغ وزرا و مدیران بروید.

دکتر محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایران پژواک پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی و متعهد نبودن خودروسازها به وعده‌هایشان برای واگذاری‌ها در موعد مقرر، گفت: به اعتقاد بنده هر چه مجلس به کار اجرایی بیشتر ورود کند اوضاع بدتر می‌شود.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس با بررسی، وزیری انتخاب کرده و به ایشان رای داده است، آن وزیر هم معاون انتخاب کرده و آن معاون مدیرعامل شرکت‌ها را تعیین کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: این افراد باید با بررسی، منفعت مردم را بیابند و بر اساس منفعت مردم، جامعه و شرکت و مهم‌تر از همه رضایت مردم، برنامه‌ریزی کنند.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر این برنامه‌ریزی ایراد دارد باید سراغ خودروساز و وزیر رفت و از آن‌ها پرسید که چرا این برنامه ایراد دارد؟ اما اگر قانون مشکل دارد ما در خدمت مردم هستیم و پاسخگو خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی