• ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
  • کد خبر: 6556
بودیمیر

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بیشترین دستمزد دوران حرفه‌ای خود را دریافت می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، سایت «جوتارجی» کرواسی مدعی شد «ماریو بودیمیر»، مهاجم تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی، با انتقال به تیم فوتبال پرسپولیس ایران بیشترین درآمد دوران فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت خواهد کرد و این بازیکن ۳۲ ساله قصد دارد تا پرسپولیس را به عنوان آخرین تیم خود انتخاب کند.

سایت جوتارجی مدعی شد: با این حال تیم فوتبال پرسپولیس تا این لحظه با بازیکن بلند قامت تیم فوتبال دیناموزاگرب به توافق نرسیده است و در صورتی که بخواهد این بازیکن را جذب کند باید با باشگاه دیناموزاگرب به توافق برسد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    0 0
    اولا اگه پرسپولیس میخواست پول زیاد بده باید الان قوچان نژاد توی پرسپولیس میبود. پس این شایعات رو شمای طرفدار استقلال مینویسی به هوایی که تیمو ببری تو حاشیه اما سه ساله این کارو دارین میکنین و فقط پرسپولیسو قدرتمندتر میکنین چون دستتون رو شده و بیشتر خودتون توی حاشیه میرین. خوبه یه بازیکن خارجی اونم هنوز نخریدیم دارین خودتونو میکشین. شما که پارسال با آوردن تیام 10 میلیاردی و جپارف6میلیاردی و امسال هم با نیومایر و الحاجی گرو نتونستین نتیجه بگیرین دلیلش فقط فرافکنی و قبول نکردن قدرت و غیرت سرورتون پرسپولیسه. هنوز هم دیر نیست به سرورتان پرسپولیس ایمان بیاورید و رستگار و سر افراز باشید یا ایمان نیاورید و همجنان سر افکنده بمانید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی