• ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
  • کد خبر: 6582
جهانبخش

علیرضا جهانبخش که پیش از این در همه بازی‌های تیم ملی یکی از مهره‌های ثابت کارلوس کی‌روش بوده حالا برای ورود به ترکیب ثابت تیم ملی با چالش مواجه شده است.

به گزارش ایران پژواک، علیرضا که پیش از این در همه بازی‌های تیم ملی یکی از مهره‌های ثابت کارلوس کی‌روش بوده حالا برای ورود به ترکیب ثابت تیم ملی با چالش مواجه شده است. او به جای کدام بازیکن؟

تیم ملی در بازی با یمن با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد که البته این سیستم متغیر بود. اگر علیرضا جهانبخش می‌توانست در این بازی به میدان بیاید باید به جای مهدی ترابی بازی می‌کرد و اگر هم او به زمین بیاید جای این بازیکن را در زمین خواهد گرفت. البته ترابی در بازی با یمن ارائه‌گر بازی خوبی بود و طبیعی است کارلوس کی‌روش مزد بازی خوب او را با بازی دادن مقابل ویتنام بدهد! در چنین شرایطی علیرضا باید از روی نیمکت بازی را دنبال کند و در ادامه به عنوان مهره جانشین وارد میدان شود. به خصوص که پیش‌بینی می‌شود در این بازی هم تیم ملی با نتیجه خوبی در نیمه دوم بازی را اداره کند.

او به بازی در جناح راست خط هافبک به عنوان هافبک راست و بال راست عادت کرده است. همان طور که وحید امیری هم این نقش را در جناح چپ ایفا می‌کند. اما دیگر مهره‌های تهاجمی تیم ملی از جمله مهدی طارمی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در پست‌های غیرتخصصی هم بازی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی