• ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
  • کد خبر: 6624
استقلال

سرمربی تیم امید باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: اگر مرادی بتواند با فضای کار در استقلال آشنا شود حتماً در آینده می‌تواند کمک‌حال استقلال باشد.

به گزارش ایران پژواک، محمد فدایی سرمربی تیم امید باشگاه استقلال روز گذشته در گفتگو با خبرورزشی درباره دو بازیکن این تیم معراج پورتقی و زکریا مرادی که به لیست بزرگسالان استقلال اضافه شده‌اند توضیحاتی داد که مشخص می‌کرد دو جوان تازه‌وارد ارزش سرمایه‌گذاری دارند. 

* معراج پورتقی از شاگردان شما بوده است؛ چه توصیفی از این بازیکن و سبک بازی اش دارید؟
پست تخصصی اش مهاجم رأس است. او را جلو بگذارید و از او بخواهید گلزنی کند. 

* شبیه کدام گلزن استقلال است؟
او را فقط می‌توان با فرهاد مجیدی مقایسه کرد. مهاجمی است که اصلاً به عرض نمی‌رود و هرجا توپ بگیرد رو به دروازه حرکت می‌کند و بدون اضافه‌کاری در کمترین زمان به قصد گلزنی ضربه می‌زند. 

* پا به توپ هم می‌شود؟
خیلی سرعتی و قدرتی نیست. خوب توپ نگه می‌دارد. شاید در رویارویی یک در مقابل یک بتواند از یار مقابلش رد شود ولی در عمق خوب حرکت می‌کند. 

* بیشتر گل‌هایش را با سر می‌زند یا پا؟
معراج بیشتر با پا گل می‌زند ولی توانایی گلزنی با سر یا شوت از پشت محوطه را هم دارد. 

* از نظر اخلاقی چطور است؟
بازیکنی مؤدب و با شخصیت است که در رشته تحصیلی اش هم جزو شاگردان ممتاز دانشگاه است. 

* ایرادش چیست؟
همیشه به او انتقاد داشتم که خیلی کم با مدافعان روبه‌رویی اش درگیر می‌شود. معراج از درگیری‌ها فرار می‌کند که این برای مهاجمی که می‌خواهد در سطح لیگ برتر توپ بزند قطعاً یک ایراد محسوب می‌شود. 

* زکریا مرادی را چطور بازیکنی توصیف می‌کنید؟
مرادی وینگر چپ و راست است. هر دو طرف بازی اش می‌دادم. سرعتی و فوق العاده میل به دریبل‌زنی دارد. سبک بازی اش کاملاً شبیه علیرضا اکبرپور در استقلال است. 

* دریبل‌زن هم هست؟
قدرت پا به توپ خوبی دارد و حتی می‌تواند دو، سه بازیکن را از پیش رویش بردارد. راست پاست ولی من بیشتر او را در وینگر چپ بازی می‌دادم. توانایی حرکت در عرض و لب خط را دارد و خوب موقعیت خلق می‌کند و خوب هم گل می‌زند. 

* تمام‌کننده هم هست؟
در نیم‌فصل دوم ۱۷ گل برای امیدها زد و از این نظر نقش بسزایی در قهرمانی تیم ما داشت. او از خانواده‌ای از قشر ضعیف اجتماع به این رده رسیده و برایش خیلی خوشحالم. 

* ایراد کاری مرادی چیست؟
او در تیم‌های بزرگ نبوده و شفر و کادر فنی استقلال باید مراقب او باشند. اگر بتواند با فضای کار در استقلال آشنا شود حتماً در آینده می‌تواند کمک‌حال استقلال باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی