اسدالله قره خانی

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل سوء مدیریت محقق نمی شود.

به گزارش ایران پژواک، اسدالله قره خانی، ظهر چهارشنبه در نشست با بازنشستگان استان که در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و بیمه تکمیلی آن ها حق طبیعی آن ها بوده و باید حمایت شوند.

وی افزود: در مجلس هفتم کمیسون ویژه ای در زمینه حقوق ها تشکیل شد اما بخش بازنشستگان مورد غفلت واقع شد و در دولت قبل مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاحاتی در آن اتفاق افتاد.

قره خانی ادامه داد: متأسفانه دولت هرجا که منابع مالی کم می آورد روی حقوق بازنشستگان دست می گذارد.

وی گفت: قانون برای افزایش حقوق بازنشستگان در کشور داریم اما به سبب بی عرضگی و ضعف ها و حیف و میل ها محقق نمی شود و بازنشستگان چوب این سوء مدیریت را می خورند

قره خانی تصریح کرد: ما می توانیم به مجلس طرح ببریم اما به دلیل داشتن بار مالی برگشت می خورد اما نباید سکوت کنیم و باید فریاد بازنشستگان باشیم.

وی با بیان این که از فرودین سال گذشته تاکنون حقوق بازنشستگان کاهش یافته، اضافه کرد: برای کنترل ارز می توان کارهای دیگری انجام داد و ما کشور فقیری نیسیتم.

قره خانی اظهار کرد: آمریکا ۱۳ آبان را نشانه رفته بود اما موفق به انجام این کار نشد و اکنون دلار به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: از دولت فعلی حمایت کرده و می کنم تا مشکلات حل شود ولیکن ناکارآمدی ها و تصمیمات غلطی وجود دارد وگرنه همین شرکت های بازنشستگی باید جوابگوی حقوق بازنشستگان باشند.

قره خانی ضمن اعلام حمایت نمایندگان از همسان سازی حقوق بازنشستگان، تصریح کرد: ارزش پول ملی پایین آمده و اولین گروهی که آسیب دیدند بازنشستگان هستند و باید توجه خاص به این گروه شود.

وی بیان کرد: شیطنت های خارجی وجود دارد اما برخی از مشکلات هم به مدیریت داخلی برمی گردد و باید اصلاحاتی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: مهر

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    0 1
    دولت و مجلس,باید همسانسازی و همترازی حقوق بازنشستگان بویژه بازنشستگان آموزش,و پرورش را جدی بگیرند چرا باید یک فوق لیسانس با سی سال سابقه فعالیت در سمت های آموزگاری دبیری معاونو مدیریت در شهر و روستا نصف شاغلین همترازش حقوق بگیرد و در دولت تدبیر و امید زیر خط فقر قرار بگیرد به طوریکه آنچنان شان و منزلتش متزلزل شود که به او بسته کالای حمایتی تعلق بگیرد؟,دولت و مجلس چرا توجهی به همسانسازی بازنشستگان ندارند؟و از کنار آن براحتی می گذرند؟چه کسی گفته بازنشسته ای که با مدرک فوق لیسانس,سی سال در آموزش و پرورش خدمت کرده از همتراز شاغلش که سنواتش از او کمتر است نصف آن حقوق بگیرد آیا این عدالت است ؟ اینگونه موارد موجب نارضایتی شدید بازنشستگان می شود زیرا فاصله و شکاف حقوقی بسیار زیادست.
  • باز نشسته. US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    با سلام وعرض ادب به همه دولت مردان خواهشی که ما باز نشستگان داریم اجرای نظام هماهنگ باز نشستگان کشوری ولشگری میباشد وچیز اضافه نمی خواهیم. با تشکر. من الله وتوفیق. امین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی