• ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر: 6781
گرو

حکایت خریدهای خارجی استقلال به بحرانی برای این تیم بدل شده است.

به گزارش ایران پژواک، آبی ها در ابتدای فصل دو یار خارجی فصل قبل خود را از دست دادند. آنها با مامه تیام و با سرور جباروف به روزهای خوشی دست یافته بودند و هر دو بازیکن به شدت محبوب شده بودند. تیمی برای استقلال ساخته بودند که هیچ تیمی را پیش رویش یارای مقاومت نبود. این تیم خوب اما یکباره از هم پاشید. جدایی این دو نفر که در سیستم دلالیسم از باشگاه جدا شدند، نقشی کلیدی در این بحران داشت. آنها رفتند چون باشگاه نتوانست طلب های قبلی شان را بدهد. البته مدیران پیشین افراد نزدیک به سرمربی آلمانی را متهم می کردند و خود استقلالی ها ضعف مدیریتی را دلیل این جدایی ها می دانستند.

در پایان آن دعوا، باشگاه با مساعدت از بالا ! دو یار خارجی مورد نظر وینفرد شفر را خرید. ال حاجی گرو و مارکوس نویمایر. دو بازیکنی که اصلا نتوانستند روزگار موفقی در استقلال داشته باشند و با انتقادهای بسیار هواداران، درحالی که همچنان چشم همه استقلالی ها دنبال تیام سرور بود، از این تیم جدا شدند. این دو بازیکن دقیقا از لیست شفر انتخاب شده بودند. 

برای همین باشگاه استقلال این بار اعتقاد داشت که باید خودشان برای پست هایی که بازیکن می خواهند به شفر گزینه معرفی کند. اتفاقی که به نظر می رسد هنوز رخ نداده و آنها نتوانسته اند گزینه هایی در اندازه های استقلال را که در نظر دارند و قیمت های شان هم مناسب است، به شفر بقبولانند و در سوی مقابل مربی آلمانی دو بازیکن خارجی مثل فرایدی و یکی دیگر را معرفی کرده که امار چندان چشمگیری نداشته اند و قیمت های شان هم حسابی بالاست. حالا ترس استقلالی ها این است که دوباره یک گروی جدید به استقلال نیاید و میلیاردها تومان در این سال های سخت، روی دست استقلال گذاشته نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی