• ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
  • کد خبر: 6935
استقلال

صبح روز سه‌شنبه پیامکی برای اعضای تیم استقلال ارسال شد مبنی بر اینکه رأس ساعت ۱۵ باید در سالنی در محدوده نیاوران تهران حضور پیدا کنند.

به گزارش ایران پژواک، عصر روز سه‌شنبه، فردای بازگشت تیم استقلال از اردوی ترکیه باشگاه استقلال برنامه‌ای تدارک دید تا آرامش را به تیم برگرداند! این تصمیم به منظور پیشگیری از اتفاقات احتمالی بود که خبرش از درون تیم به رسانه‌ها منتقل شد. اینکه با توجه به شرایط بد مالی تیم، بازیکنان همچون روزهای پیش از اعزام به ترکیه به تمرین نمی‌روند و به نوعی اعتصاب می‌کنند! از این رو صبح روز سه‌شنبه پیامکی برای همه اعضای تیم ارسال شد مبنی بر اینکه رأس ساعت ۱۵ باید در سالنی در محدوده نیاوران تهران حضور پیدا کنند. این سالن در حوالی محل تمرین این تیم در زمین صنایع دفاع بود.

استقلالی‌ها که از اصل ماجرا مطلع نبودند در این باره با یکدیگر تماس گرفتند و در نهایت متوجه شدند قرار است خبر خوش مالی به آن‌ها داده شود. خبری که در نهایت روز گذشته هم اعلام و گفته شد ۱۰، ۱۵ درصد از طلب بازیکنان به حساب‌شان واریز می‌شود. در این گردهمایی، فتحی که پیش از حضور در آن جلسه با شفر دیدار داشت برای اعضای تیم صحبت کرد و به نوعی دلخوری‌های استقلالی‌ها از بی‌پولی محض در اردوی ترکیه را از دلشان درآورد. البته این دلجویی تنها وقتی اثرگذار شد که فتحی خبر داد قرار است بخشی از طلب بازیکنان به زودی به حساب‌شان واریز شود. اعضای جوان‌تر تیم نیز که خیلی از اوضاع رضایت نداشتند وقتی دیدند بازیکنان بزرگتر استقلال در تأیید صحبت‌های فتحی برای حضوری پرقدرت در تمرینات ابراز آمادگی می‌کنند با روی خوش مراسم را ترک کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی