آیاندا پاتوسی

استقلال بازیکنی از آفریقای‌جنوبی خریده که مدیر تیم می‌گوید رضایتنامه‌اش را از تیمی ثروتمند در این کشور گرفته‌اند اما تردید وجود دارد که بتواند در لیگ بازی کند.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در این فصل بی تردید گرانترین استقلال تاریخ است، چه ریالی و چه دلاری. این تیم تمام سقف های قبلی درباره خرید بازیکن را زیر پا گذاشته . آنها که در ابتدای فصل به دلیل فشارهای بیرونی تیم منسجم فصل قبل شان از هم پاشید و بازیکنان کلیدی شان را از دست دادند ، حالا مدام با خرید بازیکن سعی در حل نارضایتی هواداران شان از مسئولان بالادستی ورزش ایران دارند. همان هایی که متهمند به جانبداری از تیم‌های دیگر و این واهمه سبب این همه ریخت و پاش شده است!

استقلال در نیم فصل از پاتوسی را خریده و می گویند بیش از ۵۰۰ هزار دلار برایش هزینه کرده اما دقت نداشتند که این بازیکن بر اساس قوانین لیگ برتر نمی تواند در لیگ ایران بازی کند چون در دو سال گذشته ملی پوش نبوده است.

حالا فتحی در این باره به سایت استقلال گفته است:«فرآیند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال انجام است. باید از تلاش فدراسیون، دبیرکل محترم فدراسیون، سازمان لیگ و دیگران تشکر کنم. فرآیند جذب این بازیکن به این شکل بود که از باشگاه و فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام گرفته شده است و ما منتظر هستیم تا نظر آنها اعلام شود.»

اگرچه پیشتر در مورد استنلی کی‌روش هم این قانون نقض شده و او حالا ستاره لیگ برتر است و همان ترس از واکنش های هواداران استقلال سبب می شود که احتمالا مانع از بازی این بازیکن نشوند اما اگر قانون اجازه بازی به این بازیکن را ندهد و این‌چنین دلار های بیت المال سوخته باشد، با کدام مقام مسئول برخورد می شود و برکنار خواهد شد؟ آیا مقصر به محاکم قضایی معرفی می شود یا به راحتی از کنار هدررفت بیت المال خواهند گذشت؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی