اردلان آشتیانی

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس کنترل بازی را در دست گرفت و به سه امتیاز دست پیدا کرد.

به گزارش ایران پژواک، اردلان آشتیانی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره پیروزی دو بر صفر سرخپوشان مقابل پدیده گفت: بازی خوبی بود. پدیده در بیست دقیقه ابتدایی بازی خوبی انجام داد ولی رفته رفته پرسپولیس کنترل بازی را در دست گرفت و در ضدحمله‌ها موفق شد دروازه حریف را باز کند و پیروز میدان باشد.

وی درمورد خریدهای جدید پرسپولیس اظهار کرد: برانکو هیچ وقت بازیکن بی‌کیفیت جذب نمی‌کند. همانطور که در بازی برابر پدیده دیدیم بازیکن‌های جدید عملکرد خوبی داشتند. باید زمان بیشتری بگذرد تا آنها را بتوان خوب آنالیز کرد ولی در مجموع خوب بودند.

آشتیانی ادامه داد: در کل با شاختی که از بازیکن‌ها دارم معتقد هستم پرسپولیس هم در لیگ می‌تواند موفق باشد و هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خوبی را با این نفرات جدید انجام خواهد داد.

بازیکن  اسبق پرسپولیس تهران در انتها خاطرنشان کرد: پرسپولیس در اکثر بازی‌ها در دقایق ابتدایی شروع خوبی ندارد. احساس می‌کنم این موضوع به دلیل ضعف بازیکن‌ها نیست و بیشتر به استراتژی برانکو مربوط می‌شود که قابل تحسین است و حریف را مجبور می‌کند از لاک دفاعی بیرون بیاید و در ضدحمله‌ها به راحتی صاحب گل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی