پیروانی

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد اتهاماتی که مربوط به پرسپولیس دانسته‌اند فدراسیون و مسوولان سازمان لیگ را متوجه خود کرده و آنها باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

به گزارش ایران پژواک، مشکلات شکل گرفته طی چند وقت اخیر باعث شد تا افشین پیروانی به حمایت از تیم سابق خود برآید.

‎کاپیتان سابق سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: جای تعجب فراوان دارد که دقایقی قبل از دو  بازی اخیر پرسپولیس حرف از لغو آن به میان می‌آید و در چنین شرایطی باید این موضوع به شکل ویژه از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال مورد رسیدگی قرار گیرد. این اتفاق کوچکی نیست که به تیم پرسپولیس به دلایل  متفاوت و عجیب دقایقی قبل از بازی بگویند بازی شما لغو می‌شود و خیلی راحت اینگونه تمرکز تیم و مربی و بازیکن که در فوتبال یک اصل و شاخصه مهم برای موفقیت است را بهم بزنند. به گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس نیم ساعت قبل از بازی با پدیده چون ورزشگاه آزادی تبلیغات بدون هماهنگی داشته پرسپولیس را تهدید به لغو بازی به عنوان میزبان می‌کنند و در اهواز انواع و اقسام اتفاقاتی که برای بهم ریختن  تمرکز یک تیم کافی است رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: مگر می‌شود به تیمی بگویند شما از اتوبوس پیاده نشوید و بعد بگویند به جای رختکن به نیمکت بروید و آنجا لباس عوض کنید و در آستانه شروع بازی بگویند به رختکن بروید ولی برق قطع است و در این فاصله‌ها مدام حرف از لغو بازی و تعویق بزنند. این اتفاقات در برگزاری  آسیبی جدی و سه امتیازی را به پرسپولیس وارد کرده است.

‎پیروانی در ادامه انتقاداتش نسبت به شرایط برگزاری بازی روز گذشته به عملکرد داوری هم پرداخت و در خصوص سوت‌های کرمانشاهی گفت:در کنار این اتفاقات عجیب، داوری بازی با فولاد هم اما و اگرها و اشتباهات زیادی به ضرر پرسپولیس داشت. در این فوتبال برخی در کنفرانس خبری‌ها دنبال بهم زدن تمرکز پرسپولیس و یا  جوسازی هستند و برخی هم قبل از  بازی اتفاقاتی تاریخی و عجیب را رقم  می زنند که هیچ جای دنیا نمونه‌اش را سراغ نداریم. تاکید دارم که بایستی علل بروز این اتفاقات بررسی شود. این اتفاقات از نگاه بازیکنان تیم غیر طبیعی بوده و تردید ندارم بازی بازیکنان در  نیمه اول ریشه  در همین اتفاقات قبل از بازی داشته. هر چند که با این وجود نتیجه عادلانه تساوی بود نه برد فولاد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به جوسازی‌های اخیر صحبت‌هایش را اینچنین ادامه داد و گفت: عده‌ای که توان رقابت در داخل زمین را ندارند برای زیر سوال بردن موفقیت‌های پرسپولیس و سنگ‌اندازی در مسیر هت‌تریک قهرمانی در لیگ اتهاماتی را علیه پرسپولیس مطرح کردند که متاسفانه هیچ برخوردی با آنها نشد. سکوت فدراسیون و عدم برخورد قاطع با این اتهام و جوسازی‌ها موجب شده هر فردی به خود اجازه دهد این حرف‌‎های پوچ و زاییده ذهن خود مبنی بر حمایت از پرسپولیس را مطرح کند و این سکوت فدراسیون  جای تعحب دارد چرا که این اتهام به پرسپولیس نیست بلکه اتهام به ارکان فوتبال ایران و خود فدراسیون است و طرح اتهام حمایت از پرسپولیس نشان‌دهنده ضعف آنها در رقابت است و اقدامی ناجوانمردانه. حقیقت این است که جام درو کردن‌های پرسپولیس خار چشم خیلی ها شده و این خود نشان دهنده اقتدار و ابهت این تیم است.

‎پیروانی در به ماجرای سوپرجام که بعد از گذشت نیم فصل همچنان مورد بحث است نیز گفت: این از عجایب  فوتبال ما است که وقتی لیگ شروع شده و به انتها  نزدیک می‌شود  تکلیف سوپرجام باید در سوییس و دادگاه مشخص شود. چیزی که واضح  است این است که حریف موقع برگزاری سوپرجام در ترکیه بود و بارها اعلام کردند در آن تاریخ بازی نمی‌کنند و کتبا هم نماینده آنها در جلسه اعلام کرده بازی نمی‌کنیم و حالا اگر تیم مقابل توانسته شکایتی را مطرح کند کلا از  محکم‌کاری نکردن مسوولان برگزاری بوده. از حالا هم فدراسیون و سازمان لیگ باید قویا پرونده را پیگیری کند و از تصمیمی که گرفته‌اند دفاع نماید. اگر هم تغییر رایی صورت گیرد جفای بزرگی است که در حق پرسپولیس شده و این هرگز جای بخشش و گذشت ندارد و آنها باید خود پاسخگوی حق پرسپولیس باشند و هیچ مسئولیتی بر گردن باشگاه پرسپولیس نیست و دیگران باید دفاع کنند.

‎مدیر سابق پرسپولیس در پایان از هواداران و بازیکنان تیم خواست با حمایت و تلاشی که پیش از این داشته‌اند مسیر خود را دنبال کنند: برخی دست به دست هم داده‌اند تا مانع از هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس شوند. آنها می‌دانند که در زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند و تلاش دارند با جوسازی و اتهام‌پراکنی کار پرسپولیس را سخت کنند. این جوسازی‌ها نشان‌دهنده قدرت و عظمت پرسپولیس است که خیلی‌ها را به وحشت انداخته اما آنها نمی‌دانند که یک پرسپولیسی وقتی که همه علیه‌اش شوند دست از تلاش بر نمی‌دارد و با غیرت و همت و اتحاد خود همه نقشه‌ها و توطئه‌های ناجوانمردانه را نقش بر آب خواهد کرد. در این شرایط هواداران به هوش باشید حمایت خود را دو چندان کنند و  ایمان داشته باشند که این تیم با تمام وجود  برای دفاع از حق آنها می‌جنگد و انشاالله  با هت‌تریک قهرمانی آنها را شاد و سربلند خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی