• ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
  • کد خبر: 7463
کریمی

هافبک استقلال در شرایطی ناآماده در بازی با تراکتورسازی به میدان رفت اما نتوانست در این بازی حساس درخشش همیشگی را داشته باشد.

به گزارش ایران پژواک، علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول بود اما در بازی با تراکتورسازی در شرایطی برای این تیم به میدان رفت که بعد از 2 ماه دوری از میادین به تمرینات برگشته بود و شرایط صد در صد آمادگی نداشت.

البته علی کریمی به جز لو دادن توپ در صحنه گل اول تراکتورسازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت ولی در کل نمایش او در این بازی مطابق انتظارها نبود که البته طبیعی هم به نظر می رسید چون او هنوز به صورت صد در صد آماده حضور در میدان نبود و شاید بهتر بود او در این بازی حداقل به عنوان بازیکن اصلی به میدان نمی رفت.

تصمیم شفر در حالی است که شاید او می توانست از منتظری در پست دفاع وسط استفاده کند و چشمی به پست هافبک دفاعی می رفت تا کریمی در شرایط مطلوب تری به ترکیب اصلی استقلال اضافه می شد.

البته در این بین نباید از کارت زرد بی مورد فرشید باقری در بازی با پیکان هم به سادگی گذشت که باعث شد از بازی با تراکتورسازی محروم شود و شفر مجبور شود از علی کریمی که در آمادگی صد در صد نبود در ترکیب تیمش استفاده کند.

البته کریمی همچنان یکی از مهمترین بازیکنان استقلال است که شفر روز درخشش او در بازی های بعدی حساب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی