• ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
  • کد خبر: 7511
استقلال

در استقلال اتفاقاتی رخ داده که حالا همه بازیکنان و تمام اعضای کادر فنی علیه معاون باشگاه استقلال متحد شده‌اند.

به گزارش ایران پژواک، در هر مجموعه‌ای عده‌ای به دلیل سلایق و خصوصیات اخلاقی با یکدیگر صمیمی هستند، رفت و آمد خارج از محیط شغلی پیدا می‌کنند و به اصطلاح یک گروه می‌شوند. در استقلال، پژمان منتظری با وریا غفوری، حسین حسینی، علی کریمی و خسرو حیدری رابطه صمیمانه‌ای دارد. مهدی رحمتی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، فرهاد مجیدی و امید نورافکن هم با یکدیگر رابطه خوب و نزدیکی دارند. آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، محسن کریمی، محمد دانشگر و روح‌ا... باقری با هم صمیمی هستند. بازیکنان خارجی طبیعی است به یکدیگر اعتماد بیشتری دارند. نفرات جوانی نظیر رضا آذری، اللهیار صیادمنش، سجاد آقایی، حیدری، مرادی و... نیز حساب‌شان از بقیه جداست و به نوعی وارد بازی بزرگسالان نمی‌شوند یا از زاویه‌ای دیگر می‌توان گفت نفرات بزرگسال آن‌ها را فعلاً به جمع خود راه نمی‌دهند.

در درون استقلال اتفاقاتی رخ داده که حالا هر ۳، ۴ گروه و تمام اعضای کادر فنی مقابل معاون باشگاه استقلال مشترک‌المنافع شده و او را مقصر بسیاری از مشکلات جاری باشگاه قلمداد می‌کنند. حتی یکی، دو بازیکن ذخیره که رابطه صمیمانه‌ای با معاون داشته‌اند، نمی‌توانند به حمایت از او بپردازند، چون بزرگ‌ترهای گروه‌شان علیه معاون هستند و جدا شدن از گروه می‌تواند به منزله جدا شدن‌شان از تمام گروه‌ها و خود تیم باشد.

در این مقطع بازیکنان و مربیان، برنده دوئل با معاون باشگاه محسوب می‌شوند، علی‌رغم اینکه معاون از حمایت مقامی بالاتر از مدیرعامل باشگاه برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی