قطبی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما می‌توانیم مسئولیت شکست را بپذیریم ولی سعی می‌کنیم تقصیر را به گردن کسی دیگر بیاندازیم.

به گزارش ایران پژواک، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم، تیم ما شرایط خوبی دارد، ما هر روز پیشرفت می‌کنیم، هدف‌های بزرگی داریم و دلیلی که من خیلی خوشحال هستم این است که بازیکنان فضایی را که برای آن‌ها ساختیم از آن استقبال کردند و پیشرفت را دوست دارند. هواداران فولاد هم هر هفته بیشتر به ما اعتقاد پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خودش را دارد، تیم نساجی یک تیم پرطرفدار است، خیلی خوشحال هستیم که اینجا هستیم و در زمینی بازی می‌کنیم که تماشاگران باهیجانی حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اعتراضاتی که علیه داوری پیش آمده است، عنوان کرد: به نظر من یکی از سخت‌ترین وظیفه‌های فوتبال داوری آن است. در فوتبال دنیا ممکن است صحنه‌های مختلفی پیش می‌آید، من شخصا فرهنگی که در فوتبال ایران می‌بینم زیاد زیبا نیست. ما می‌توانیم مسئولیت شکست را بپذیریم، ولی سعی می‌کنیم تقصیر را به گردن کسی دیگر بیاندازیم. مثل شرایطی که در بازی ما با پرسپولیس در اهواز پیش آمد، از نور ورزشگاه گرفته تا قضاوت داور، به نظر من ما باید همه تلاش کنیم و فضا را عوض کنیم تا داوران قضاوت‌شان را بکنند، چون تصمیم آخر را داور می‌گیرد، سعی کنیم با بازی باکیفیتی که انجام می‌دهیم نتیجه را کسب کنیم و اگر تیم دیگری هم از ما بهتر بود باید این نکته را بپذیریم. فکر می‌کنم هر داور مثل هر بازیکن و مربی دوست دارد بهترین عملکرد را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دلیل بازگشت او به فوتبال ایران چه بوده است، گفت: فقط در مورد مسائل بازی با نساجی صحبت خواهد کرد.

قطبی درباره حضور هواداران نساجی تاکید کرد: فکر می‌کنم آقای جلالی هم خیلی خوشبخت هست که این علاقه و حمایت هواداران نساجی را می‌بیند. چیزی که می‌توانم بگویم، هر باشگاهی و هر مربی چیزهای مثبتی ممکن است داشته باشند و من هر جایی که کار کردم و در ۷ کشوری که حضور داشتم، نکات مثبتی یاد گرفتم. فولاد هم خصوصیات خودش را دارد و من هم خیلی خوشحالم که در منطقه‌ای هستم که مردم فوتبال‌دوست هستند و بازیکنان علاقه‌مندی دارد و، چون با فوتبال زندگی می‌کنند. من این را می‌بینم که در هر جایی از ایران مردم فوتبال‌دوست هستند و مثل برزیل فوتبال در فرهنگ مردم هست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی