عابدزاده

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما چهار دروازه‌بانی که در تیم ملی هستیم فقط یک چیز را می‌خواهیم و آن‌هم سربلندی ایران است.

به گزارش ایران پژواک، امیر عابدزاده امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی گفت: همیشه سعی‌ کرده‌ام که برای پیشرفت خودم بیش‌ترین تلاشم را انجام دهم. بسیار خوشحالم که در تیم ملی هستم چون آرزوی هر بازیکنی است. همه بازیکنان نیز تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به تیم کمک کنند.

او درباره رقابتی که با سه دروازه‌بان دیگر تیم ملی دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین چیز سربلندی کشورمان است و ما چهار دروازه‌بانی که در تیم ملی هستیم فقط یک چیز را می‌خواهیم و آن‌هم سربلندی ایران است. هر کسی که به سلیقه‌ آقای کی‌روش درون دروازه بایستد تلاش خواهد کرد دل مردم را شاد کند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال درباره بازی با ازبکستان نیز اظهار کرد: نه تنها بازی با ازبکستان بلکه بازی‌های بعدی نیز می‌توانند به ما کمک کنند و قبل از بازی‌های اصلی، درسی بگیریم. بازی با ازبکستان نیز آخرین بازی ما در تهران است و دوست داریم مردم بیایند تا خداحافظی باشکوهی از ایران باشد.

عابدزاده درباره افزایش انتظارها از تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: همه ما به دنبال این هستیم که ایران را سربلند کنیم. به این فکر نمی‌کنیم که برویم و با مساوی گرفتن صعود کنیم. هر سه بازی ما فینال است و می‌رویم که تمام تلاش‌مان را بکنیم تا بتوانیم وجه خودمان را حفظ کنیم.

او در مورد پدرش نیز گفت:‌ پدرم همیشه الگویم بوده و درس‌های زیادی از او گرفته‌ام. او الهام‌بخش من بوده و همیشه سعی‌ کرده‌ام اسمش را نگه دارم و نماینده خوبی برایش باشم. هم‌چنین می‌خواهم مثل پدرم که دل مردم را شاد کرد، راهش را ادامه دهم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی