• ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 7625
پرسپولیس

بازیکنان جدید تیم پرسپولیس فعلا نتوانسته اند آنطور که باید و شاید برای این تیم بدرخشند.

به گزارش ایران پژواک، تیم پرسپولیس همچون بازی رفت نتوانست نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و نتیجه تساوی در این بازی در حالی رقم خورد که شاگردان برانکو نمایش دلپذیری را هم ارائه نکردند و از ایجاد موقعیت نیز تا حدی ناتوان بودند.

پرسپولیسی ها البته در این بازی عناصر دفاعی خود را در اختیار نداشتند اما باتوجه به تعدد هافبک های تکنیکی و بازیساز انتظار می‌رفت که آن ها حملات بیشتری انجام دهند و موقعیت های پرتعدادتری را به وجود بیاورند. مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و سروش رفیعی ۴ خرید قرمزها بودند که در مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند اما به هیچ عنوان در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند.

سرخ ها که نیم فصل اول را با کمبود مهره و پنجره بسته در میان مدعیان سپری کردند، امیدوار بودند با اضافه شدن خریدهای جدید عملکرد بهتری داشته باشند و نیم فصل دوم را با اقتدار سپری کنند اما فعلا هیچ یک از خریدها گلزنی نکرده اند و تنها مهدی ترابی در بازی با استقلال خوزستان موفق شد یک پاس گل بدهد.

البته شاید این بازیکنان برای جا افتادن به زمان نیاز داشته باشند اما آن ها باید بدانند ۵ امتیازی که در نیم فصل دوم از دست داده اند، اهمیت بسیار زیادی دارد و ممکن است موفقیت این تیم را به خطر بیاندازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی