• ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
  • کد خبر: 7667
شفر حسینی

سرمربی استقلال در جریان بازی دوستانه امروز تیمش برابر گل ریحان جلسه مهمی با دروازه‌بان جوان آبی‌ها برگزار کرد.

به گزارش ایران پژواک، سید حسین حسینی که در دو سال گذشته به مهره مهمی در خط دروازه استقلال تبدیل شده بود در این فصل فرصت بسیار کمی برای بازی کردن پیدا کرده است. در این بین درخشش مهدی رحمتی و گل نخوردن او در چند بازی مزید بر علت شده تا حسینی فعلا نیمکت‌نشینی طولانی مدت را تجربه کند.

سید حسین حسینی امروز در بازی دوستانه برابر گل ریحان در نیمه اول در درون دروازه قرار گرفت که اتفاقاً موفق شد یک پنالتی و چند موقعیت حریف را در جریان بازی مهار کند اما در بین نیمه جای خود را به مهدی نوراللهی داد و همین موضوع زمانی را ایجاد کرد تا شفر دقایقی با این بازیکن صحبت کند.

هرچند مشخص نیست صحبت های حسینی و شفر دقیقا پیرامون چه موضوعی بوده است  اما می‌توان حدس زد این موضوع به نیمکت نشینی های طولانی مدت این بازیکن جوان ربط دارد.

حسینی حسینی این روزها به صورت جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و منتظر فرصتی است تا درون دروازه استقلال قرار بگیرد و بتواند توانایی های خود را اثبات کند.

بدون تردید دروازه بان جوان استقلال توانایی خود را در بازی هایی که برای استقلال انجام داده ثابت کرده است و شفر هم به خوبی می‌داند که در فرصت مناسب باید به این بازیکن بازی بدهد تا هر دو دروازه‌بان سرشناس خود را آماده در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی