• ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر: 7669
ایسما

مربی استقلال برنامه ویژه ای دارد تا مهاجم گینه ای این تیم را به فرم ایده‌آل برساند.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی رفته رفته با گذشت ۲ ماه از حضور در استقلال نقش های مهمی را در کادر فنی این تیم بر عهده می گیرد، از  تمرین اختصاصی با مهاجمان این تیم تا مشاوره‌های مهمی که در طول تمرینات و البته بازی‌ها به وینفرد شفر می دهد.

اما  حالا به نظر می رسد مجیدی مأموریت مهم تری را در پیش دارد و باید اسماعیل گونسالوس را به فرم ایده‌آل برساند تا آماده بازی های حساس استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شود. اسماعیل گونسالوس در دو بازی که برای استقلال دقایق کمی بازی کرده کیفیت های فردی خود را نشان داده اما مشکل آنجایی است که به نظر می‌رسد این بازیکن هنوز آماده حضور ۹۰ دقیقه ای در میادین نیست و  شاید به همین دلیل هم باشد که شفر در بازی ذوب آهن ترجیح داد ۹۰ دقیقه این بازیکن را روی نیمکت بنشاند تا فرصت به بازیکنان آماده‌تر برسد.

ایسما امروز در بازی دوستانه استقلال برابر گل ریحان در ترکیب ثابت به میدان رفت و اتفاقاً موفق شد تک گل تیمش را بزند. نکته مهم اما صحبت های مجیدی با این بازیکن گینه ای بود تا بتواند هرچه زودتر وزن خود را کم کند و شرایط حضور در ترکیب ثابت استقلال را پیدا کند.

به  نظر می رسد با آماده تر شدن ایسما این بازیکن می‌تواند در بازی‌های بعدی در ترکیب استقلال به میدان برود ودر کنار پاتوسی و سایر مهره های تهاجمی نقش مهمی را در پیروزی های این تیم ایفا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی