عباسی

یک عضو هیات رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی، گفت: استعفای ظریف در این شرایط خاص بین المللی و مشکلات اقتصادی داخلی، به هیج عنوان توجیه ندارد و فرار رو به جلوست.

اسدالله عباسی در گفت‌و گو با خبرنگار ایران پژواک پیرامون استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه ظریف باید پاسخگوی عملکردش باشد، اظهار کرد: ظریف باید مرد و مردانه در میدان بایستد و برجام را به هر جایی حتی نافرجام هم برساند و در مقابل مردم پاسخگو باشد.

وی با تأکید براینکه دلایل موجه در استعفای ظریف وجود ندارد، تصریح کرد: کارنامه ظریف در رابطه با همسایگان و کشورهای روسیه و چین باید بررسی شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظریف باید بماند تا هم سرنوشت برجام کاملا معلوم شود هم اینکه در این برهه از زمان انتظار داریم رییس جمهور استعفای او را نپذیرد تا با توجه به کارگرد گذشته اش به ویژه در برجام به سر انجام برسیم و معلوم شود توانسته کار انجام دهد یا نتوانسته؟!

عباسی با اشاره به اینکه ظریف نباید کار را نیمه تمام رها نکند، افزود: پروژه ای است که باید کامل شود، در وزارت راه و شهرسازی آخوندی به دلیل درگیری از دولت جدا شد و مطالبات مردم باقی ماند. وزیر بهداشت و درمان هم طرح تحول سلامت را شروع کرد ولی با بدهی بالا از دولت جدا شد. ظریف باید به مجلس و مردم پاسخ دهد که به اندازه ای که هزینه کرده نتیجه گرفته است یاخیر؟!

وی تأکید کرد: سایر وزرا هم باید پای کار باشند و همراه مردم بوده و نباید در شرایط سخت و حساس فعلی از مسؤولیت شانه خالی نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی