• ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 7729
حسینی

رویارویی گلرهای سابق تیم ملی در شرایط کاملا متفاوت آن هم در اهواز صحنه های جالب توجهی را در ورزشگاه غدیر رقم زد.

به گزارش ایران پژواک، در روزی که سیدحسین حسینی بعد از نزدیک به پنج هفته دوری از ترکیب بار دیگر به انتخاب اول وینفرد شفر در چارچوب دروازه آبی ها آن هم در بازی داغ هفته تبدیل شد تا سیدمهدی رحمتی نیمکت نشین شود، رویارویی کاپیتان اول استقلال با رقیب سابق خود در اردوهای تیم ملی صحنه های جالبی را رقم زد.

ابراهیم میرزاپور و سیدمهدی رحمتی در دهه 80 فوتبال ملی و باشگاهی ایران دو رقیب جدی برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی بودند که رقابت آنها همواره سوژه رسانه ها بود. این دو که امروز در شرایط کاملا متفاوت یکی به عنوان مربی گلرها و دیگری همچنان به عنوان یکی از سنگربان های حاضر در لیگ با هم روبرو شدند چنان خوش و بش گرمی داشتند که نگاه همه را به خود جلب کردند.

جالب این که سیدحسین حسینی که بعد از بازی با سپیدرود در هفته پایانی نیم فصل نخست دیگر رنگ حضور در ترکیب را ندیده بود در حاشیه خوش و بش دروازه بان های سابق تیم ملی وارد زمین شد تا در یکی از داغ ترین بازی های هفته وظیفه دشواری به دوش بکشد. بسته نگه داشتن دروازه استقلال آن هم در اهواز مقابل فولاد می تواند برای حسینی یک شروع دوباره در جمع آبی ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی