• ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر: 7779
پرسپولیس

خط هافبک پرسپولیس با حضور چند بازیکن بسیار خوب و باکیفیت، ترافیک عجیبی به خود گرفته است.

به گزارش ایران پژواک، تیم پرسپولیس در دوران محرومیت نیز هافبک های بسیار خوبی را در اختیار داشت که این موضوع با خرید سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شریفی بیشتر هم شد. سرخ ها اکنون نزدیک به 10 هافبک باکیفیت را در لیست خود می بینند و برانکو سرگیجه عجیبی برای انتخاب 4 بازیکن خط میانی اش دارد.

در این بین احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا جزو بازیکنانی هستند که بیشتر مواقع در ترکیب اصلی بوده اند. این در حالی است که پیش بینی می شد در نیم فصل دوم با اضافه شدن هافبک های خوش تکنیکی چون رفیعی و ترابی، یکی از این دو روی نیمکت بنشیند اما استحکام کمال در پست هافبک دفاعی و دفاع میانی و نمایش فوق العاده نوراللهی در پست های مختلف، باعث شد تا برانکو این دو را فیکس نگه دارد.

در بازی قبلی هافبک دفاعی شماره 11 قرمزپوشان محروم بود و همین موضوع باعث شد تا نوراللهی جای او بازی کند و تیم روند هجومی بیشتری به خود بگیرد اما انتخاب چنین ترکیبی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ریسکی است و بعید به نظر می رسد برانکو چنین تصمیمی را بگیرد.

درخشش بشار رسن و مهدی ترابی در بازی های قبلی باعث شده تا آن ها شانس بیشتری برای بازی داشته باشند. ترابی در دیدار قبلی هافبک چپ بازی کرد و بهترین بازیکن تیم بود و همین موضوع کار عالیشاه را برای بازگشت سخت کرده است.

در نهایت باید دید برانکو کدام 4 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. نکته جالب این است که سرمربی کروات پرسپولیس حتی مهدی شریفی را هم در زمره هافبک ها قرار داده و از او به عنوان هافبک راست استفاده می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی