• ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر: 7951
هوشنگ نصیرزاده

مدیرعامل ماشین سازی تبریز درباره تخلف احتمالی مالکیت این تیم و تراکتورسازی گفت جالب است که به سراغ کسانی که 40 سال است این تخلف را می کنند نمی روید و به سراغ ما که از بخش خصوصی هستیم می آیید!

به گزارش ایران پژواک، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از مدیران حاضر در مجمع سالانه فدراسیون فوتبال محسوب شد که در پایان این مراسم نیز در محاصره خبرنگاران قرار گرفت. طبیعتا تنها و مهمترین سوالی که می شد از نصیرزاده پرسید درباره مالکیت مشترک دو تیم لیگ برتری ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز است. او در این باره گفت: ما دو شناسه اقتصادی و دو شناسه ملی جداگانه داریم. همین قضیه درباره تیم داماش نیز به وجود آمده بود. هم داماش گیلان وجود داشت و هم داماش دورود، فیفا یادداشتی فرستاد و تعیین تکلیف کرد این ها مجزا هستند. بنابراین دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی به صورت مجزا هستند.

او در پاسخ به سوالی که درباره تخلف مالک دو تیم نیز گفت: دانش شما در رابطه با اینکه یک شخصیت حقیقی نمی تواند بیش از یک تیم را داشته باشد را که الان به دست نیاوردید. 40 سال است که استقلال و پرسپولیس همین هستند. در بازی های لیگ، سایپا و پیکان و سپاهان و ذوب آهن هم همین هستند. شما میکروفون خود را ببرید به جای دیگر این سوال و از نفرات دیگری سوال کنید. شما دو تومانی را رها کردید و به دو ریالی می پردازید. الان می گویید این مالک دو تیم دارد؟

نصیرزاده در این باره ادامه داد: سال ها پیش ما با دستور مقامات بالا وحید امیری را از نفت مسجدسلیمان به طور رایگان دادیم به نفت تهران! چرا؟ چون محل تزریق پول تیم های نفتی یک جا بود. الان هم محل تزریق پول به تیم های صنعتی یک جاست. شما مانند ما از بخش خصوصی هستید اما نمی دانم چرا سخنگوی بخش دولتی شده اید؟ از ما انتقاد می کنید در حالی که آنها 40 سال است تخلف می کنند. چرا تاکنون به سراغ استقلال و پرسپولیس نرفتید و بپرسید چرا یک اسپانسر دارند؟ این قطعا تخلف است.

مدیرعامل ماشین سازان در پایان گفت: بگذارید این بار من از شما سوال بپرسم. مدیران عامل دو تیم استقلال و پرسپولیس را چه کسی تعیین می کند؟ پس آنها 40 سال است که مالکیت دو تیم را دارند اما نمی دانم چرا به سراغ آنها نمی روید تا این سوال ها درباره تخلف را از آنها بپرسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی