• ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر: 7957
پاتوسی

استقلال در نقل و انتقالات زمستانی با آیاندا پاتوسی قرارداد ۶ ماهه امضا کرد اما دلیل این این توافق کوتاه مدت چه بود؟

به گزارش ایران پژواک، وقتی پاتوسی به میدان رفت و درخشید خیلی از هواداران انتقاد کردند که چرا با او قرارداد ۶ ماهه امضا شده است؟ بعضی‌ها گفتند استقلال کاری نکند که پاتوسی به سرنوشت مامه تیام در استقلال دچار شود و خیلی زود از باشگاه برود.

حال، اما اطلاعاتی به دست‌مان رسیده که کاملاً دلیل این موضوع را مشخص می‌کند. پاتوسی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به دلیل مصدومیت غایب بود. او فوریه سال ۲۰۱۷ آسیب دید و تا ۱۰ ماه آینده نتوانست برای تیم باشگاهی‌اش بازی کند. مصدومیت او هم مصدومیت رباط صلیبی بود. پاتوسی در بازگشت به میادین باز هم آسیب دید و این بار ۴۴ روز دور از میادین بود. از ماه مارس سال ۲۰۱۸ این بازیکن توانست بدون مشکل به میادین بازگردد و بازی کند.

می‌گویند بازیکنانی که رباط صلیبی پاره می‌کنند بیش از هر بازیکن دیگری در خطر آسیب‌دیدگی دوباره هستند. به همین دلیل استقلالی‌ها به نوعی با این سابقه ریسک کردند و این بازیکن را به خدمت گرفتند. وقتی پاتوسی به استقلال آمد تست‌هایش را به طور کامل در ایفمارک نداد. ظاهراً دلیل آن اتفاق هم همین مصدومیت بوده است. احتمالاً مسئولان استقلال علاقه‌ای نداشتند این مسئله به گوش رسانه‌ها برسد و بخواهد برایشان دردسر تازه‌ای درست کند. آن‌ها تصور می‌کردند بازیکنی با قدرت فنی پاتوسی نتوانند پیدا کنند به همین خاطر بهتر است به هر شکلی شده او را به خدمت بگیرند. دلیل امضای قرارداد ۶ ماهه با پاتوسی هم همین بود. مهاجم آفریقایی و باشگاهش روی قرارداد یک سال و نیمه نظر داشتند ولی در نهایت استقلال تصمیم گرفت با توجه به سابقه مصدومیت پاتوسی قراردادی ۶ ماهه با این بازیکن امضا کند.

بد نیست بدانید استقلال برای ادامه راه هم دقیقاً به دنبال امضای قرارداد ۶ ماهه با پاتوسی است. آن‌ها در نظر دارند تا نیم‌فصل آینده قراردادش را تمدید کنند مگر اینکه مثلاً پاتوسی تا هفته آخر لیگ آسیب نبیند و نشان دهد به طور کلی خوب شده و تمدید قرارداد یکساله‌اش ریسک نخواهد بود. استقلالی‌ها در هر صورت دوست ندارند روی این بازیکن ریسک کنند. این تصویر هم به خوبی نشان می‌دهد پاتوسی در بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ دو دوره مصدومیت داشته که این مصدومیت‌ها باعث شده نزدیک به یک‌سال دور از میادین باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی