• ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
  • کد خبر: 7992
رحمتی

دروازه بان استقلالی ها پس از پایان دیدار از همه هواداران خواست تا در بازی حساس لیگ برتر نیز از آنها حمایت کنند. امید استقلال به لیگ برتر است.

به گزارش ایران پژواک، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سیدمهدی رحمتی پس از پایان دیدار استقلالی ها برابر العین در برابر خبرنگاران درباره بازی گفت: در وهله تشکر می کنم از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم در بازی های بعدی از خجالت آنها دربیاییم. در مورد بازی باید بگویم در نیمه اول با پرس تیم العین کمی دچار سردرگمی بودیم اما در نیمه دوم شرایط برای ما خیلی بهتر بودیم و توانستیم یک گل بزنیم و پنج موقعیت صددرصد گل داشتیم که تبدیل به گل نشد. 

او ادامه داد: ما در بازی امروز مستحق برد بودیم و تیم ما هم خیلی خوب بود و می توانستیم با گل کردن یکی از موقعیت ها به حق مان برسیم و به عنوان تیم برنده بازی را ترک کنیم. 

کاپیتان استقلالی ها درباره اشتباهات محرز داوری در این بازی و بازی پرسپولیسی ها گفت: نمی دانم چطور باید بگویم. فدراسیون فوتبال باید مشکلاتش را با AFC حل کند و با نفوذ بیشتر مشکلات تیم های ایرانی را حل کند. آنجا باید زور ما بیشتر شود. شما ببینید که تیم های عربستانی با نفوذ خود حتی داور بازی را نیز عوض می کنند آنها هر کاری که دلشان می خواهد می کنند اما ما نه، ما فقط گوش فرمان آنها هستیم. 

او درباره بازی تیم های ایرانی ادامه داد: من فکر می کنم فشردگی بازی ها روی بازی تیم های ایرانی تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل تیمی مانند ما در این بازی دیدیم که بازیکنان خسته شدند و دو بازیکن مان هم مصدوم شدند و تعویض اجباری داشتیم. ما سه روز دیگر هم یک بازی حساس در لیگ برتر داریم. بازی مهمی که باید در آن موفق شویم. ما در لیگ شانس بالایی داریم از همه هواداران مان خواهش باز هم ما را حمایت کنند. همان طور که در بازی امروز این کار را کردند و ما هم می توانستیم به عنوان برنده از زمین خارج شویم. بهرحال همه امید و انگیزه ما برای قهرمانی در لیگ برتر است. 

رحمتی درباره تشویق هواداران پس از بازی نیز گفت: همه هواداران به ما لطف داشتند که باز هم ما را تشویق کردند. من دست تک تک آنها را می بوسم. هواداران واقعی استقلال شرایط را درک می کنند. آنها دیدند که ما امروز همه کار کردیم تا به پیروزی برسیم و به همین دلیل حتی بعد از بازی هم ما را تشویق کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی