• ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر: 8009
رحمتی

مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته آمار خوبش در لیگ را تکرار کند.

به گزارش ایران پژواک، مرد کلین‌شیت‌های استقلال در بازی‌های آسیایی نتوانسته استحکام لازم را برای دروازه آبی‌ها ایجاد کند. مهدی رحمتی که این فصل در لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته این انتظار را بوجود آورد که با تجربه‌اش بتواند خاطرات تلخ آسیا را برای شفر و شاگردانش جبران کند. او در دو بازی اول اما در این کار ناموفق بوده و نه تنها نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد بلکه نتوانسته به تیمش کمک کند که برنده از میدان خارج شود.

مهدی رحمتی در این فصل در لیگ برتر 12 بار مانع از باز شدن دروازه‌اش شده است. این در حالی است که او فقط 16 بازی در لیگ انجام داده و بیشترین کلین‌شیت را با کمترین بازی نسبت به رقبایش یعنی بیرانوند و فروزان ثبت کرده. مهدی رحمتی در 8 بازی آخر فقط یک گل دریافت کرده و آن گل هم روی ضربه استثنایی اشکان دژاگه بوده که شاید کمتر دروازه‌بانی می‌توانست آن را مهار کند.

آمار او در آسیا اما کاملا برعکس آمار داخلی‌اش است. رحمتی این فصل را در آسیا با 2 بازی، 1 باخت و 1 تساوی و 4 گل خورده شروع کرد. او در بازی‌های آخر استقلال در آسیا درون دروازه ایستاد. چهار بازی بازی کرد و 7 بار دروازه‌اش را بازشده دید.

گلی که مهدی رحمتی در بازی مقابل العین دریافت کرد آمار او در آزادی را هم خراب کرد. رحمتی از ابتدای شروع لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی طعم گل خوردن را نچشیده بود اما در اولین بازی که در آسیا در آزادی بازی کرد این رکوردش را هم از دست داد تا خاطرات خوشی از بازی‌های قاره کهن نداشته باشد. خاطرات تلخی که البته نقش داور را روی گل آخر آن به وضوح می‌توان دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی