• ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر: 8017
پرسپولیس

پرسپولیس در دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول قرار دارد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در حالی دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با شکست تلخ در دوحه قطر پشت سرگذاشت که ماحصل تلاش شاگردان برانکو از ۶ امتیاز این ۲ بازی کسب تنها یک امتیاز بود تا با این شرایط کار پرسپولیس در معادلات صعودش از این مرحله از این رقابت‌ها کمی پیچیده شود.

البته در این میان برخی از پرسپولیسی‌ها به تکرار تاریخ برای تیم شان امیدوار هستند. در فصل قبل لیگ قهرمانان یعنی در سال ۲۰۱۷ پرسپولیس در حالی موفق شد جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با برانکو به دست آورد که پرسپولیس در برابر الریان قطر و الهلال عربستان با یک باخت و یک تساوی با یک امتیاز روی کاغذ از شانس کمی برای صعود بهره‌مند بود اما در نهایت موتور سرخ‌های ایران از بازی بعدی روشن شد تا در ادامه پرسپولیس نه تنها با اقتدار از گروه خود صعود کرده بلکه تا مرحله نیمه‌نهایی هم پیش برود.

در آن رقابت‌ها پرسپولیس برانکو پس از شروعی ناامیدکننده، روند رو به رشدی را پیش گرفت به طوری که در ادامه بازی‌ها با کسب ۲ پیروزی مقابل الوحده امارات و ۲ نتیجه تساوی در برابر تیم‌های الهلال عربستان و الریان قطر موفق شد جواز صعود به مرحله بعد را گرفته و در ادامه حتی تا مرحله نیمه نهایی هم پیش بروند. با این تفاسیر زود است که پرسپولیسی‌ها ناامید شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی