• ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
  • کد خبر: 8027
ماهینی

حسین ماهینی خستگی و داوری را عامل شکست تیمش می‌داند.

به گزارش ایران پژواک، حسین ماهینی کاپیتان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه توانایی بازی برای سرخپوشان را نداشت اما به درخواست باشگاه، همراه با قرمزهای پایتخت از تهران به دوحه رفت تا تیم را همراهی کند. ماهینی که از روی سکوها، تلاش بازیکنان پرسپولیس را تماشا می کرد، در مورد گفت: «باور کردن این شکست برای همه ما مشکل است. پرسپولیس بهتر و قدرتمندتر از حریفش بازی کرد و السد که کلی ستاره گرانقیمت دارد تحت تاثیر تیم ما بود. خودتان حساب کنید بچه های ما برابر تیمی که به مراتب از تیم ملی قطر قوی تر بود و بازیکنان ملی پوش این باشگاه نیز عملکرد و کارنامه قابل قبولی داشتند، در خانه حریف چطور بازی کردند. اگر کمی خوش شانس بودیم در همان نیمه نخست می توانستیم حداقل با دو گلِ زده از زمین خارج شویم و در نیمه دوم، برنامه های دیگرمان را اجرایی کنیم ولی متاسفانه این طور نشد و در آخرین لحظات بازی گل خوردیم.»

این بازیکن اضافه کرد: «در نیمه دوم مشخص بود بازیکنان ما به شدت خسته هستند و در کورس ها، کم می آورند. دلیل این امر، برنامه فشرده بازی های ماست. هر 4 روز یکبار، ریکاوری، تمرین، مسافرت و بازی؛ طوری که دیگر بازیکنان ما اثر بخشی لازم را در زمین بازی از دست داده اند و واقعا نمی دانیم باید با این معضل چطور کنار بیاییم. بازیکن برای آن که شادابی لازم را در زمین داشته باشد، باید استراحت کافی، خواب به موقع، تعطیلی به اندازه و تمرین کامل داشته باشد. پرسپولیس بامداد شنبه از قائمشهر به تهران رسید، عصر همان روز ریکاوری در زمین چمن مصنوعی داشت، ظهر یکشنبه راهی دوحه شد، یک جلسه تمرینی کامل و یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر گذاشت و برابر السد که یکی از قدرت های اصلی قاره آسیا است، به میدان رفت.»

ماهینی در نهایت گفت: «از یک طرف، بازیکنان با خستگی شدید به میدان رفتند تا حدی که علی علیپور می توانست در اواخر نیمه دوم، فرصت تک به تکی که از میانه های زمین به دست آورده بود را به گل تبدیل کند اما به وضوح مشخص بود که بدنش دیگر جواب نمی دهد. بازیکن که مقصر نیست، ایراد از جای دیگری است. از سوی دیگر هم، اشتباهات داوری در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه دارد. بازی اول برابر پاختاکور، گل آفساید دریافت کردیم و در دیدار مقابل السد هم همان اتفاق تکرار شد یعنی مهاجم حریف در منطقه آفساید به ما گل زد. خستگی بازیکنان و این اشتباهات داوری که هر بازی نیز اتفاق می افتد، کمر پرسپولیس را شکسته و باید فکری به حال این مشکلات کنیم.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی