• ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
  • کد خبر: 8047
استقلال

با نتیجه ای که در بازی سپاهان برابر فولاد به دست آمد استقلال شانس طلایی برای رسیدن به صدر جدول در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر را دارد.

به گزارش ایران پژواک، سپاهان امروز برابر فولاد با نتیجه یک بر یک متوقف  شد تا حالا این تیم با یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی و البته اختلاف یک امتیازی در  رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

با این شرایط در صورتی که پرسپولیس فردا نتواند سپیدرود را در رشت شکست بدهد  و استقلال برابر نساجی به پیروزی برسد شاگردان وینفرد شفر می‌توانند برای اولین بار در این فصل صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کنند.

در صورت پیروزی استقلال و البته توقف پرسپولیس در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر آبی ها با تراکتورسازی هم امتیاز خواهند شد اما چون از تفاضل گل به مراتب بهتری نسبت به حریف خود برخوردار هستند آبی ها می توانند برای اولین بار در این فصل صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کنند.

 این اتفاق برای پرسپولیس هم ممکن است رخ دهد اما موضوع مهم این است که با توجه به تفاضل گل بهتر تراکتورسازی این تیم فقط در صورت پیروزی برابر سپیدرود می‌تواند صدرنشینی در هفته بیست و دوم لیگ برتر را بدست بیاورد.

 آنچه مسلم است استقلال نیم فصل اول را خوب شروع نکرد اما با نتایج درخشانی که شاگردان وینفرد شفر در نیم فصل دوم گرفته اند حالا شرایطی را تجربه می‌کنند که می‌توانند صدرنشینی را هم تجربه کنند.

 نکته مهم در مورد احتمال صدرنشینی استقلال این است که این تیم نیاز به پیروزی پرگل برابر نساجی ندارد و فقط در صورت پیروزی و البته توقف پرسپولیس برابر سپیدرود این تیم به صدر جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد.

در این بین البته ذکر یک نکته ضروری است و آن هم این است که آبی ها حتی در صورت صدرنشینی هم یک بازی از سپاهان بیشتر انجام داده اند و طلایی پوشان اصفهانی می توانند در صورت پیروزی برابر ذوب آهن در بازی عقب افتاده جای این تیم را بگیرند.

آخرین باری که استقلال طعم صدرنشینی در لیگ برتر را چشیده بود به لیگ پانزدهم بر می گردد، جایی که آبی ها با هدایت پرویز مظلومی هفته های زیادی در صدر جدول بودند اما در نهایت به رتبه سوم جدول رده بندی رضایت دادند و استقلال خوزستان و پرسپولیس در رده اول و دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی