• ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر: 8283
لواسان

کسادی بازار خرید ‌و فروش ویلاهای میلیاردی در اطراف تهران سبب شده گزینه فروش اقساطی در فایل های فروش افزایش یابد.

به گزارش ایران پژواک، شاید واژه قسط اینجا با تعریف عمومی قسط تفاوتی آشکار داشته باشد،چرا که اقساط این ویلاها در حالی ماهانه بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است که سقف تسهیلات مسکن در کلان شهرها ۲۰۰ میلیون تومان است.

نگاهی به قیمت ویلاهای لوکس ترین و گران ترین منطقه ایران نشان می دهد که در طبیعت بکر لواسان برای خرید یک ویلای ۵۰۰متری با پرداخت اقساط طولانی باید ۳میلیارد ( هر متر مربع ۶میلیون تومان) هزینه کنید.

نکته جالب توجه اینکه فروشنده اقساط ۱۲ماهه برای فروش ویلا تعیین کرده و خریدار باید یک سوم مبلغ را به صورت نقدی بپردازد که می شود به عبارتی یک میلیارد تومان باید در ابتدا پرداخت شود و ۲ میلیارد باقی مانده را به صورت ماهانه ۱۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان قسط بپردازد.

این ویلا در ضد زلزله بوده و کاملا عایق حرارت است و دارای استخر آلاچیق و… است. نمای داخل و بیرون این ویلا ۱۰۰ درصد چوب بوده و دیوار دو جداره با عایق میانی پشم سنگ است.

به گفته فروشنده قیمت ۳۰۰ متر زمین با ۱۵۰ متر بنا تریبلکس ۳میلیارد تومان و قیمت زمین ۵۰۰ متری با ۱۸۰ متر بنا تریبلکس ۵ میلیارد تومان تعیین شده که برای خرید این ویلاها حداقل ماهانه ۱۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان تا حداکثر حدود ۲۸۴ میلیون تومان باید تا ۱۲ ماه قسط داد.

یک ویلای ۵۰۰متری با ۱۵۰ متر بنای دوبلکس و دارای ۳ اتاق خواب به صورت اقساطی به فروش می رسد که قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن تعیین شده است.

خریدار باید یک سوم این مبلغ یعنی بیش از ۵۶۶ میلیون را به صورت نقدی پرداخت کرده و یک میلیارد و ۱۳۴ میلیون باقی مانده را در اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه، حداقل ماهانه ۶۳ میلیون تومان و حداکثر ۹۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان بپردازد.

یک ویلای ۳۰۰ متری با ۱۲۰متر زیر بنا و دارای ۲اتاق خواب بعد از راحت آباد به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می شود که ۴۰۰میلیون تومان این مبلغ به عنوان پیش پرداخت گرفته می شود و ۸۰۰میلیون باقی مانده نیز در اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماه باید پرداخت شود که برابر است با حداکثر بیش از ۶۶میلیون تومان در ماه و حداقل ۴۴میلیون تومان ماهانه.

ویلای ۵۰۰ متری دارای ۳ اتاق خواب به قیمت ۲ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است که اقساط آن نیز ۱۲ ماهه تعیین شده و این ویلا ۸ماهه تحویل داده می شود.

از ویژگی های این ویلا به مواردی نظیر همسایگی درون شهرک با هنرمندان بنام و ورزشکاران مطرح کشور اشاره شده که در مجموع ۲۸واحد در قطعات ۳۰۰ و ۵۰۰ متری و بزرگتر برای فروش وجود دارد.

گفتی است با جستجو در سایت های و در فضای مجازی می توان موارد بسیار عجیب تر و گران تر از این قیمت ها نیز مشاهده کرد که تقریبا ۹۰ درصد مردم ایران حتی توان خرید ۱۰ متر از آن را نیز ندارند.

باید دید دقیقا چه کسانی می توانند این ویلاها را خریداری کنند که توان پرداخت ماهانه حداقل ۴۴ تا ۲۸۴ میلیون تومان را دارند و چگونه از پس این هزینه برای تفریح و خوشگذرانی خود و خانواده شان برمی آیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی