• ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
  • کد خبر: 8464
استقلال

بردی که استقلال مقابل الهلال عربستان به دست آورد این تیم را به صعود از گروه بسیار امیدوار کرده است.

به گزارش ایران پژواک، آبی های فوتبال ایران امشب در حالی که هیچ کس تصور نمی کرد، دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند الهلال را با نتیجه دو بر یک شکست دهند. بردی که برای احیای استقلالی ها بعد از دربی بسیار مناسب بود. حالا با این پیروزی هواداران آبی پوش به صعود از گروه بسیار امیدوار شده اند و با توجه به عملکرد خوبی که تیم وینفرد شفر در بازی دوشنبه شب مشخص شده که آنها می توانند روند خوبشان را در اینده هم ادامه دهند.

با بردی که استقلال مقابل الهلال به دست اورد نماینده عربستان 6 امتیازی باقی ماند و استقلال به امتیاز 4 رسید. اگرچه تفاضل گل شاگردان شفر پایین تر از الدحیل قطر است و آنها فعلا در رتبه سوم قرار گرفتند اما با توجه به اینکه آبی ها یک مسابقه خانگی با نماینده قطر دارند و بازی برگشت با الهلال هم در زمین بی طرف برگزار می شود، شرایط برای بازگشت استقلال به جدول مهیا است و آبی ها می توانند از گروه خود بالا بروند.

به عبارت بهتر استقلال با پیروزی امشب معادلات گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا را برهم زده اند و حالا همه تیم ها نیز روی استقلال حساب دیگری باز می کنند. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون نماینده آبی پوش ایران رخ خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی