• ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
  • کد خبر: 8526
شفر

محمد فنایی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد گل استقلال روی ضربه کرنر در دقیقه ۸۷ به اشتباه مردود اعلام شده است.

به گزارش ایران پژواک،محمد فنایی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار سپاهان اصفهان - استقلال و صحنه گل مردود اعلام شده استقلال در دقیقه ۸۷ اظهار داشت: گل استقلال در این دقیقه کاملاً سالم بود و اصلاً حرفی نداشت. نمی‌دانم داور چرا این صحنه را خطا اعلام کرد. به‌هرحال در محوطه جریمه همیشه جزئیاتی وجود دارد، اما زننده گل استقلال روی ضربه کرنر هیچ مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: مردود اعلام کردن این گل‌ها می‌تواند آنالیز قضاوت داور در طول یک مسابقه را زیر سؤال ببرد. نه اینکه خدای نکرده عمدی در کار داور باشد، اما تشخیص این صحنه‌ها از یک داور باتجربه بعید است. در تمام دنیا گل‌های اینچنینی زده می‌شود و داور تا خطای مسلمی رخ نداده، نباید گل را مردود اعلام کند.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه تصریح کرد: به‌هرحال درگیری‌های دیگری هم در جریان بازی وجود داشت، اما اگر گل ثانیه‌های پایانی استقلال به ثمر نمی‌رسید، قضاوت داور در نتیجه مسابقه تأثیر داشت و می‌توانست جو داوری را بدتر از این کند. مگر می‌شود در یک بازی حساس داور این گل‌ها را مردود اعلام کند؟! من دیدگاه کارشناسی خودم را می‌گویم و اگر این صحنه برعکس هم اتفاق می‌افتاد همین نظر را می‌دادم. به نظرم داور باید دقت بیشتری می‌کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی