• ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر: 8530
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: مقصر باخت امروز ما چهار هوادار نما که اسم آن‌ها را نمی‌توان هوادار گذاشت بودند. این افراد که ترقه و اشیا انداختند دشمن سپاهان هستند و شرف ندارند.

به گزارش ایران پژواک، مسعود تابش در مورد شکست سپاهان مقابل استقلال و اینکه آیا شان در بله، اما ما نا امید نیستیم، بازی جذابی بود. هیچ تیمی دفاع نمی‌کرد. در طول بازی شانسمان برای کسب پیروزی بیشتر بود. مقصر باخت امروز ما چهار هوادار نما که اسم آن‌ها را نمی‌توان هوادار گذاشت بودند. این افراد که ترقه و اشیا انداختند دشمن سپاهان هستند و شرف ندارند. بارها با آن‌ها صحبت کردیم و درخواست کردیم این کارها را تکرار نکنند. در اوج فشار به استقلال که حریف وقت کشی می‌کرد این اتفاقات افتاد. داوود رفعتی هم به خاطر یک شی دودزا چند دقیقه بازی را متوقف کرد و اجازه نمی‌دهد کسی آن را بر دارد. توپ جمع کن هم آن را بر می‌دارد و به زمین می‌زند که مشخص می‌شود چیزی نیست. ۵ بازی باقی مانده و ما در ادامه تلاشمان را می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دیدار جام حذفی با پرسپولیس و اینکه اگر در دو جام موفق نباشند آیا اتفاقی در روابط آن‌ها با قلعه نویی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی داشته است. سپاهان فقط تیم بزرگسالان نیست. در همه رده‌ها موفق بودیم و در لیگ امسال هنوز شانس داریم و در جام حذفی هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. سپاهان بد بازی نکرد. در هفت دقیقه وقت اضافه و در لحظه آخر این اتفاق رخ داد. باید در دقایق پایانی بیشتر مراقب باشیم.

وی افزود: نتیجه امروز هیچ ربطی به این ندارد که رابطه ما با امیر قلعه‌نویی متزلزل شود. امیداریم هم در ادامه لیگ و هم در جام حذفی موفق شویم.

تابش در مورد اینکه از ۲۱ امتیاز این تیم ۹ امتیاز گرفته و هیچکدام از خریدهای این تیم در نیم فصل موثر نبودند، گفت: اینکه ۹ امتیاز گرفتیم آمار خوبی برای تیمی مثل سپاهان که مدعی است نیست. چه قبل از شروع فصل و چه نیم فصل با نظر سرمربی خرید کردم. مدیری نیستم که در این موارد دخالت کنم. شاید از من مشورت گرفته شود، اما دخالت نمی‌کنم. در نیم فصل هم با نظر سرمربی بازیکن گرفتم. نمی‌توانم بگویم خریدها ضعیف بوده یا قوی. من با نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن کردم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی