• ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
  • کد خبر: 8531
امید نورافکن

مدافع چپ استقلال معتقد است دیدار با ماشین‌سازی از بازی با سپاهان مهم‌تر خواهد بود.

به گزارش ایران پژواک، امید نورافکن بعد از برتری استقلال برابر سپاهان اظهار کرد: چهار روز دیگر مسابقه دشواری مقابل ماشین‌سازی خواهیم داشت که قطعا مهم‌تر از دیدار امروز با سپاهان خواهد بود و باید در آن دیدار به برتری برسیم.

او درباره گل مردود استقلال برابر سپاهان گفت: اگر داور آن گل را درست اعلام می‌کرد، با تفاضل دو گل برنده می‌شدیم؛ مثل اینکه شارژ کوچکی انجام شده بود ولی مهم‌ترین مسئله‌ای که باید بدانیم این است که چهار روز دیگر دیدار حساسی با ماشین‌سازی خواهیم داشت و بعد از آن برابر الهلال عربستان که یک مسابقه فوق‌العاده مهمتر از این بازی‌ها است.

مدافع- هافبک استقلال یادآور شد: در جریان بازی صحبتی با داریوش شجاعیان انجام ندادم و با آقای منتظری صحبت کردم؛ شجاعیان فقط در طول مسابقه به من گفت آرام بازی کنم؛ آقایان منتظری و رحمتی بزرگتر ما هستند و عملکرد خوبی هم در تیم دارند؛ امیدوار هستم بتوانیم خواسته هواداران را که قهرمانی است، برآورده کنیم.

نورافکن با تاکید بر اینکه میزبانی اصفهانی‌ها خیلی عالی بود، ابراز کرد: تاکنون اصفهان را به این شکل ندیده بودم و امیدوار هستم موفق شوند؛ سپاهان هم امروز خوب کار کرد؛ آقای قلعه‌نویی مربی من بوده و ان‌شاالله در ادامه راه به موفقیت برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی