استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به برد این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر، گفت: چرا منتقدان شفر که می‌گفتند او نمی‌تواند تیم‌های بزرگ را ببرد الان صحبت نمی‌کنند؟

به گزارش ایران پژواک، محمد نوری درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: یکی از انتقاداتی که مدتی بود به شفر صورت می‌گرفت، این بود که او نمی‌تواند برنده بازی‌های بزرگ باشد. شفر در این یک هفته با شکست دادن الهلال و سپاهان پاسخ خوبی به این دسته از منتقدانش داد.

وی اضافه کرد: شکست دادن تیم‌های بزرگی مثل الهلال و سپاهان طی کمتر از یک هفته کار بسیار بزرگی بود که استقلال با هدایت شفر به آن دست یافت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت و در این مدت فشار روی بچه‌های ما زیاد بود. این دو پیروزی تا حدود زیادی تیم را از زیر فشار خارج کرد.

نوری با اشاره به آخرین وضعیت آبی پوشان گفت: چیزی نمانده بود تا یک بحران بزرگ تیم را در بر بگیرد که خوشبختانه نتایج اخیر جلوی این اتفاق را گرفت.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال گفت: روزی که آقای افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال شفر را به کمیته فنی پیشنهاد داد، ما خودمان حضور او را در استقلال تأیید کردیم و برای همین همیشه شفر تحت حمایت ما بوده است. هرگاه مشکلی در تیم مشاهده کنیم برای رفع مشکل آن را گوشزد می‌کنیم اما هیچ گاه در این مدت از حمایت استقلال و شفر دریغ نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: شفر هم باید همین رویه‌ای که در این مدت پیش گرفته و با آن پیروزی‌های خوبی به دست آورده را ادامه دهد تا در نهایت رضایت هواداران نیز به حد مطلوب برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی