• ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
  • کد خبر: 8614
استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید به مصاف تیمی برود که متخصص گرفتن مساوی از همه حریفانش است.

به گزارش ایران پژواک، آبی پوشان تهران پس از دو پیروزی روحیه بخش مقابل الهلال و سپاهان و احیا در دو تورنمنت مهم لیگ برتر و آسیا، حالا باید از تیمی پذیرایی کنند که متخصص گرفتن مساوی در لیگ برتر است.

وینفرد شفر سرانجام ترکیب ایده آلش را شناخت و برای اولین بار در دو بازی پشت سر هم از یک ترکیب استفاده کرد که دست بر قضا آبی پوشان در هر دو بازی عملکردی خوب داشتند و با پیروزی کار خود را به پایان رساندند.

شفر باتجربه‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر است و بعید است بعد از دو پیروزی بر دو تیم بزرگ و پر آوازه در آسیا و لیگ برتر، به ترکیب برنده‌اش دست بزند. به خصوص که حالا شرایط جدولی برای آبی پوشان تغییر کرده و آنها شانس زیادی برای خود قائل بوده و حفظ این شانس در گروی پیروزی بر ماشین سازی است.

در دو بازی گذشته سید حسین حسینی وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را بر عهده داشت و ۲ بازیکن باتجربه به اسم پژمان منتظری و خسرو حیدری در کنار دو بازیکن جوان به اسم محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل دادند.

امید نورافکن به همراه علی کریمی در مرکز خط میانی مستقر بودند و داریوش شجاعیان به همراه آیاندا پاتوسی و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک‌های این تیم بودند. ایسما نیز نقش تک مهاجم آبی پوشان را ایفا کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ چهارشنبه ۲۸ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و باید دید آیا شفر حاضر است بعد از دو پیروزی با این ترکیب به ترکیب برنده اش دست بزند یا خیر.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبداله IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    0 0
    آقای امیرخان وقتی تیمی ازهمه طرف تحت فشار وجو سازی قرار میگیره واخیرا ازناداوریها لطمه میبینه خصوصا توهمین بازی کل صددرصدش رو مردود اعلام میکنند ومیتونه در دقیقه 96گل برتریش رو بزنه چرا نباید شادی کنه اینو بدون استقلال چه داخل زمین وچه بیرون زمین درحال جنگیدن با آدمهای هست که چشم به نابودی این تیم دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی