• ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر: 8625
پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ ترکیب اصلی تیمش برای رویارویی با شاگردان علیرضا منصوریان را مشخص کرد.

به گزارش ایران پژواک، شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در دوره هجدهم از ساعت 18 به مصاف سبزپوشان اصفهانی می روند.

برانکو در حالی تیمش را برای دیدار برابر شاگردان منصوریان آرایش داده که سروش رفیعی و مهدی شریفی از ترکیب تیم نسبت به بازی قبلی برابر سایپا بیرون گذاشته شده و مهدی ترابی و مهدی شیری به ترکیب اصلی بازگشته اند. ضمن اینکه سیامک نعمتی که در دیدار برابر شاگردان علی دایی در پست دفاع راست بازی می کرد، بار دیگر به عنوان مهاجم سایه در تیم انجام وظیفه خواهد کرد.

سرخپوشان مانند دیدارهای گذشته با ترکیب 2-4-4 لوزی بازی می کنند.

علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه است و شجاع و سیدجلال هم دو مدافع میانی پیش روی او خواهند بود. دو پست دفاع چپ و راست هم به ترتیب با حضور محمد نادری و مهدی شیری پر می شود.

کمال کامیابی نیا در این سیستم تک هافبک تدافعی تیم خواهد بود  و مهدی ترابی و احمد نوراللهی هم در کناره های زمین، او و بشار رسن را در مرکز میدان برای ایجاد موقعیت های گلزنی برای سیامک نعمتی به عنوان مهاجم کاذب تیم و علی علیپور به عنوان مهاجم هدف همراهی می کنند.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌ زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌ نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

این مسابقه از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر آغاز می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی