• ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
  • کد خبر: 8646
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه تیمش پس از پیروزی برابر سایپا از شرایط سخت خارج شده است گفت: از روز شنبه به پرسپولیس فکر می کنیم و مطمئنم دیدار خوبی خواهیم داشت.

به گزارش ایران پژواک، امیر قلعه نویی پس از پیروزی پرگل ۵ بر ۲ شامگاه پنجشنبه شب تیمش برابر سایپا در نشست خبری گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالم که توانستیم از شرایط سختی که پس از بازی با سایپا داشتیم خارج شویم.

وی در مورد اینکه آیا با این پیروزی تیمش شانس قهرمان شدن را پیدا کرده است گفت: ما با امید زنده هستیم، در نیم فصل دوم از لحاظ موقعیت گل بهترین تیم بودیم، ما فرصت داریم تا فردا استراحت کنیم و خوشحال باشیم، از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و مطمئنم آن بازی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه نگران داوری دیدار با پرسپولیس نیست گفت: ما داوران خوبی داریم که از نظر شرافت و عدالت در بهترین شرایط هستند. با این حال مشکلات مالی هم دارند. خوشبختانه کمیته‌های اخلاق، انضباطی و داوران مسائل را رصد می‌کنند، پاک‌ترین جای فوتبال ما داوری است، من در مورد داوری یک خاطره گفتم و همه علیه من شدند.

وی در خصوص اخراج ایرانپوریان در این بازی گفت: تعجب می‌کنم که چطور یک بازیکن با تجربه در یک سوم دفاعی حریف این اشتباه را می‌کند، اما بازیکنان باتجربه‌ای دیگری داریم که می‌توانند در بازی بعدی به ما کمک کنند.

امیر قلعه نویی در ادامه گفت: در نیم فصل دوم هیچکس به اندازه ما زیبا بازی نکرد و از این بابت خوشحالم. بیست سال است مربیگری می‌کنم و این سپاهان یکی از بهترین تیم‌هایی است که داشته‌ام. از این بچه‌ها در شرایط بد آنقدر انرژی می‌گیرم که با رغبت بر سر تمرین می‌روم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی